Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

YouTube: Tenger hjelp [løst]


Anbefalte innlegg

Når man går inn på customization (se bildet) så vil den søke i evigheter uansett hvilken nettleser jeg går på, jeg har testet det ut. Nytter ikke og restarte pc'en heller. Dette må være YouTube bug. Ellers er YouTube rask og tenke, utenom akkurat den der customization. Dette irriterte meg veldig. Hvorfor skjer dette? 😲🤔

Error.thumb.png.cd5064304e51727f43332baf30bc2a08.png

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
backtoback skrev (29 minutter siden):

Prøv å logge inn i Youtube Studio fra et Chrome inkognitovindu (Ctrl + Shift + N), eller et privat vindu i Firefox (Ctrl + Shift + P).
Fungerer det? 

Hva mener du med inkognitovindu og privat vindu? 🤔

Endret av TheDarkSycamore - SCM
backtoback skrev (17 minutter siden):

Jeg vil heller si tryggere grunn :grin: Du kan leser mer her: Chrome: Bruk inkognitomodus og Firefox: Privat vindu.

Oki, skal se om det funker der etter at jeg har streamet i dag. 😏

Endret av TheDarkSycamore - SCM
backtoback skrev (3 timer siden):

Jeg vil heller si tryggere grunn :grin: Du kan leser mer her: Chrome: Bruk inkognitomodus og Firefox: Privat vindu.

Nå har jeg sjekket ut om det fungerte der. Samme problemet både på Chrom (inkognitomodus) og Firefox (Privat vindu). 😳😔

Endret av TheDarkSycamore - SCM

Ok, synd :(. Det var noen på nettet som hadde samme problem som jeg for 2-3 år siden, og en "midlertidig løsning" (anbefalt av Google/YouTube support!) som fungerte den gang var å logge inn YouTube Studio fra inkongnito- eller privat vindu. Så jeg tenkte det kunne være verdt et forsøk i alle fall.

backtoback skrev (18 timer siden):

Ok, synd :(. Det var noen på nettet som hadde samme problem som jeg for 2-3 år siden, og en "midlertidig løsning" (anbefalt av Google/YouTube support!) som fungerte den gang var å logge inn YouTube Studio fra inkongnito- eller privat vindu. Så jeg tenkte det kunne være verdt et forsøk i alle fall.

Øh, oki.

Trulss skrev (7 minutter siden):

Jeg tror du kan ha et problem i router relatert til krypteringen. En enkel måte å sjekke dette på er å forsøke dele nett fra mobilen og se om feilen fortsetter da.

Hæ!! Kryptering!! Hva mener du? Bruke nettet fra mobilen, hvordan gjør jeg det?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Trulss skrev (1 minutt siden):

Dele internett fra mobilen (hotspot) og lage et nytt trådløst nettverk for å se om feilen fortsetter da.
Har du Zyxel router?

Hvordan gjør man det? Aldri hørt om Zyxel før nå.

Endret av TheDarkSycamore - SCM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...