Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
Søker2025 skrev (16 minutter siden):

Har noen prøvd å sende en e-post? Virker som de har respondert på de best i tidligere tråder

Jeg og en til sendte, men fikk samme svar om at avslag blir sendt ut første uka i juli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, men ikke gitt at det skjer nå likevel ettersom de ikke sier noe om det når folk har spurt 

Skrevet

I overkant spennende dette her. Jo lengre ut i uka vi kommer, jo surere blir det å få den kjipe meldingen 😕

Skrevet
Søker2025 skrev (1 time siden):

image.png.ff5bc4b764fb1067de713fa75c344f1b.png

Prøvde meg på nytt idag, enten har de endret praksis eller så er de fortsatt ikke ferdige... Morsom prosess

Jeg tipper at de er blitt sendt ut på tirsdag fordi de har alltid sendt dem enten 30 eller 01. Jeg tror også at samordna opptak krever at de leverer lista på kvalifiserte søker innen 01.juli

• Liker 1
Skrevet
Marko skrev (26 minutter siden):

Jeg tipper at de er blitt sendt ut på tirsdag fordi de har alltid sendt dem enten 30 eller 01. Jeg tror også at samordna opptak krever at de leverer lista på kvalifiserte søker innen 01.juli

image.png.b93b969d9efd3ba14a8dc3826c74a7dd.png

Ser ut som i 2018 så gikk avslagene ut torsdag 5. juli - Så tror nok ikke vi kan føle oss trygge helt enda

Skrevet
Søker2025 skrev (1 minutt siden):

Ser ut som i 2018 så gikk avslagene ut torsdag 5. juli - Så tror nok ikke vi kan føle oss trygge helt enda

Alt kan skje og vi er ikke trygge før i morgen er over, men siden 2019 til og med 2024 kom de ofte senest 01

Skrevet
Søker2025 skrev (5 minutter siden):

Har ikke lest denne tråden, men står det om at alle fikk det samtidig eller forskjellig?

Skrevet (endret)
Marko skrev (3 minutter siden):

Har ikke lest denne tråden, men står det om at alle fikk det samtidig eller forskjellig?

Leste ikke så nøye, men de snakka om at året før så hadde avslag rulla ut ila hele uka t.o.m søndag. Men det er jeg synes er rart er at alle andre år har de bekrefta om alt var sendt ut, men nå nekter de? Virker litt suspekt.. Denne tråden er sikkert underholdningen dems hvert år 😄

Endret av Søker2025
  • Liker 2
Skrevet
Marko skrev (4 minutter siden):

Alle fikk avslag 5.juli i 2018, mens de brukte 3-4 dager i 2017

• Liker 1
Skrevet
Søker2025 skrev (22 minutter siden):

Leste ikke så nøye, men de snakka om at året før så hadde avslag rulla ut ila hele uka t.o.m søndag. Men det er jeg synes er rart er at alle andre år har de bekrefta om alt var sendt ut, men nå nekter de? Virker litt suspekt.. Denne tråden er sikkert underholdningen dems hvert år 😄

Hahah, hun sa til meg på tlf hvis dere ikke hører noe på fredag, er dere med videre på opptaket, men hun ville ikke svare på om noen hadde fått avslag på tirsdag eller ikke

Skrevet
Marko skrev (2 minutter siden):

Hahah, hun sa til meg på tlf hvis dere ikke hører noe på fredag, er dere med videre på opptaket, men hun ville ikke svare på om noen hadde fått avslag på tirsdag eller ikke

Kanskje de sender ut alle dager da uten at noen her på forumet har fått de siste dagene? Utrolig stressende å gå og vente på melding

Skrevet

Det var også stor andel søkere før enn nå at i 2017 og 2018 og 19 var det langt over 2000 reelle søkere og derfor måtte de bruke flere dager på å gi avslag til folk. Mens nå 1400+- reelle 

• Liker 1
Skrevet

Noen studenter som fortsatt følger denne tråden som kan si når eksamensperiode er og hva som skjer i november? 

Fikk innkalling til HV i én dag i midten av november… 

Skrevet (endret)
Tongo skrev (3 timer siden):

Noen studenter som fortsatt følger denne tråden som kan si når eksamensperiode er og hva som skjer i november? 

Hørte noe om at man ikke kan tjenestegjøre i HV hvis man er politi, jeg var akkurat i forsvaret og dimmet akkurat. Der sa de at man må være i full beredskap i politiet og derfor kan man ikke tjenestegjøre i HV (ikke 100% sikker på om d stemmer) 

Endret av Phssøker2025.
Skrevet
Tongo skrev (4 timer siden):

Er i HV innsats. Snakket med PO og han sa at Politiet og HV ikke gikk sammen pga beredskapskravet.

Skrevet (endret)

jeg har ringt. Veldig vagt svar å få, jeg spurte om jeg får vite det før 12:00 idag om jeg skulle være så uheldig å få avslag,det ble bekreftet. Så gratulerer, nåer de som ikke har fått beskjed videre i inntaket :)

Endret av phs25
Skrevet
Marko skrev (17 minutter siden):

Har noen ringt eller hørt noe

ja, se svaret mitt under :) :) Grattis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...