Ine1 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Phssøker25 skrev (6 minutter siden): Hei, jeg er interressert. Hvor mye? Hei, ta kontakt på telefonnummer 96046336 så kan vi avtale pris☺️
Phssøker2025. Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Hvor mye koster det å kjøpe alt av pensumbøker egentlig? Noen som vet?
Ray_ Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Heisann. Lurer på om bestått svenneprøve gir ekstra konkurranse poeng? Noen som vet det?
Ray_ Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ray_ skrev (2 minutter siden): Heisann. Lurer på om bestått svenneprøve gir ekstra konkurranse poeng? Noen som vet det?
Marko Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ray_ skrev (2 minutter siden): kan gi ekstra poeng ved opptak til fagskole, men ikke ved opptak til høyere utdanning på universitet eller høyskole
Ray_ Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Står vist på samordna opptak at det skal gi ekstra poeng for høgskole også?
Student2025 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Vet noen om ekstrapoeng som alderspoeng og studiepoeng legges inn i samordna opptak automatisk, eller er det noe man må gjøre?
PHS-søker2025 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Phssøker2025. skrev (På 24.6.2025 den 14.58): Hvilken dato er studiestart i år på phs? Lurer på det samme
PHS-søker2025 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Student2025 skrev (1 minutt siden): Vet noen om ekstrapoeng som alderspoeng og studiepoeng legges inn i samordna opptak automatisk, eller er det noe man må gjøre? Alderspoeng legges inn automatisk, men poeng for høyere utdanning/militæret/folkehøgskole får man ved å legge inn dokumentasjon
25PHS Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni PHS-søker2025 skrev (1 minutt siden): Alderspoeng legges inn automatisk, men poeng for høyere utdanning/militæret/folkehøgskole får man ved å legge inn dokumentasjon Dersom det allerede ligger registrert på samordna trenger man vel ikke dokumentere noe mer? Mitt ligger inne automatisk fra årsstudium på høgskole
PHS-søker2025 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni 25PHS skrev (1 minutt siden): Dersom det allerede ligger registrert på samordna trenger man vel ikke dokumentere noe mer? Mitt ligger inne automatisk fra årsstudium på høgskole Da trenger man nok ikke det nei. Hos meg står det «du har allerede fått 2 poeng for høyere utdanning» fordi jeg la det inn i fjor, så la det ikke inn på nytt i år
Phssøker25 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni PHS-søker2025 skrev (45 minutter siden): Da trenger man nok ikke det nei. Hos meg står det «du har allerede fått 2 poeng for høyere utdanning» fordi jeg la det inn i fjor, så la det ikke inn på nytt i år
Phssøker25 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Alt legges inn automatisk. Årstudiumet mitt ble lagt inn automatisk, samme med alderspoeng.
PHS-søker2025 Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Phssøker25 skrev (1 minutt siden): Alt legges inn automatisk. Årstudiumet mitt ble lagt inn automatisk, samme med alderspoeng. Utdanning som ikke søkes på gjennom samordna opptak legges nok ikke inn automatisk. Jeg måtte legge inn både folkehøgskole og høyere utdanning for å få uttelling for det. Skal nevnes at studiet jeg har gjennomført ikke søkes på gjennom samordna opptak, og derfor nok ikke ligger inne i deres system automatisk, selv om det kvalifiserer til studiepoeng
Phssøker2025. Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Er så sykt spent på hva snittet blir i stavern i år, klarer ikke vente, er så usikker på om 52,3 holder 😭
Marko Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Phssøker2025. skrev (4 minutter siden): Er så sykt spent på hva snittet blir i stavern i år, klarer ikke vente, er så usikker på om 52,3 holder 😭 Har du bare søkt i Stavern? Tror det skal gå bra 1
Phssøker2025. Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Marko skrev (3 minutter siden): Har du bare søkt i Stavern? Tror det skal gå bra Nei har søkt oslo og bodø og. men vil egt bare inn i stavern, men takker selvfølgelig ja til bodø hvis det ikke går. Men jeg bor i sandefjord, har jobb og alt, så hadde vært super digg å sluppe studiellån og alt det
Marko Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Phssøker2025. skrev (3 minutter siden): Nei har søkt oslo og bodø og. men vil egt bare inn i stavern, men takker selvfølgelig ja til bodø hvis det ikke går. Men jeg bor i sandefjord, har jobb og alt, så hadde vært super digg å sluppe studiellån og alt det Skjønner, håper det skal gå veien for deg 1
Phssøker2025. Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni (endret) Ser ut som at snittet i stavern trolig blir 51,5-52,5 i følge chat gpt Endret 25. juni av Phssøker2025.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå