fafa Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 hallo kan noen hjelpe meg med å finne update installasjonen til ATI mobilty m6,jeg har en fujitsu siemens e-6624 bærbar pc.kan noen gi meg en direkte link så jeg får lastet ned installeringen...........jeg har windows 2000 FAFA
traskas waits for alice Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 bruk denne her så skal du se at det funker fett.
Mello Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Ufattelig dårlig bruk av emnefelt, du sier jo at du trenger et ati skjermkort, da du i realiteten trenger drivere.
Ulvestad Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) Dårleg topic. Fekk ikkje du hjelp i den forrige posten din? her. Men ok Driveren din ligger her Endret 16. januar 2004 av Ulvestad
fafa Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 ingen svarer på de andre derfor jeg må lage en ny hver gang hahahahha min feil eller............................hvordan hvet du at den drivern din virker traskas ......
fafa Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 traskas den skjerdriveren din hvordan vet du at den vikrker med min driver siden jeg har bærbar pc og har en ati mobility m6 ..tenk om jeg sletter den gamle driveren min og den nye ikke virker da har jeg ikke noe igjen da ..............
johanf Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 traskas den skjerdriveren din hvordan vet du at den vikrker med min driver siden jeg har bærbar pc og har en ati mobility m6 ..tenk om jeg sletter den gamle driveren min og den nye ikke virker da har jeg ikke noe igjen da .............. Det er et hardt liv. _ johanf
Villmink Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 (endret) Alle Radeon kort bruker samme driverpakke. Dette er en sjangs du bare må ta. Det er vel omtrent like farlig som å skifte sokker tenker jeg. Om den ikke virker vil maskinen sannsynligvis bruke standard vga driver. Endret 16. januar 2004 av Villmink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå