Gå til innhold

plextor 24x VS lg 32x


Anbefalte innlegg

nåken som har peiling ?? ka er best, lg brenneren er hunderlappen billigare, men plextor er kvalitet.

 

 

nåken som har lg 32x korleis fungera den, kor långe tid bruka den på en 700mb cd ? nåken problem.

 

nåken so har plextor 24x erfaringar kor månge minutt brukar den på 700mb erfaringar??

 

takker for hutig svar.

 

 

edmund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


EddIe skrev (2002-03-10 15:50):

nåken som har peiling ?? ka er best, lg brenneren er hunderlappen billigare, men plextor er kvalitet.



nåken som har lg 32x korleis fungera den, kor långe tid bruka den på en 700mb cd ? nåken problem.


nåken so har plextor 24x erfaringar kor månge minutt brukar den på 700mb erfaringar??


takker for hutig svar.



edmund


Ett ord:Plextor

Lenke til kommentar

plextor :grin:

er

best

 

 

der jeg sist så LG, var cdrom leseren som var med en ibm aptiva.. d sier litt kanskje..?

_________________

EPoX EP-8KHA+

AMD Athlon XP1600+

WD Caviar 100 GB

IBM 20 GB

512 MB DDR RAM

Nvidia GeForce2 Titanum 64 MB DDR

Plextor 24/10/40A

Sony 16x DVD

Chieftec Dragon Medium Blå

Logitech Coordless Optical Desktop

 

[ Denne Melding var redigert av: oxygen_zzz på 2002-03-10 20:00 ]

Lenke til kommentar

Plextoren min (24x) bruker 4:15(+/-) på 700Mb(dvs full plate) med en plater som støtter 24x. Det avhenger sef hvor mye som er på CDen, om det er store/små filer etc og ikke minst hvilket brenneprogram man bruker. Noen brenneprogram bruker lanf tid på å "forberede" seg.

 

Jeg vet ikke noe særlig om LG i nyere tid, men det er ikke noe kjent kvalitetsmerke som Plextor er. LG(som vel er gamel Goldstar?) har alltid vært kjent for å bygge "greie nok" produkter som aldri når helt opp i toppen verken på ene eller andre måten.

 

[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-03-10 20:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:


oxygen_zzz skrev (2002-03-10 19:58):

der jeg sist så LG, var cdrom leseren som var med en ibm aptiva.. d sier litt kanskje..?



Ja, det gjør det. Har selv en IBM apriva stående nede og det eneste den er brukbar til, er å rippe Vob.filene på DVD'er.

Nei kjør Plextor, da får du et 100% kvalitetsmerke.

Lenke til kommentar

takker for svar :smile:

bestilte plextor 24x retail på komplett.no + ei enermax 120mm vifte. samla sum kom på 1595kr inkludert moms og frakt

 

men eg bar lurte på en ting (litt off topic) kor ska eg plasere enermaxen, nede framme eller oppe bak??(har aopen hq45 og ei 80mm titan vifte)

Lenke til kommentar

Quote:


EddIe skrev (2002-03-12 16:28):

takker for svar :smile:

bestilte plextor 24x retail på komplett.no + ei enermax 120mm vifte. samla sum kom på 1595kr inkludert moms og frakt


men eg bar lurte på en ting (litt off topic) kor ska eg plasere enermaxen, nede framme eller oppe bak??(har aopen hq45 og ei 80mm titan vifte)


Det kan bli hipp som happ, men jeg ville ha valgt å ha plassert den nye enermax 120mm vifta oppe i kabinette, siden varmluft er det det er mest av i kabinette, og så er det vel 80mm utskjæringer i fronten av aopen hq45 kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...