Gå til innhold

Pakke som har blitt feilsendt. Hva kan skje nå, og hvor lang tid tar dette?


Gjest e29ff...6dc

Anbefalte innlegg

Gjest e29ff...6dc

Håper dette blir korrekt under-forum. Men jeg venter på en pakke fra posten som jeg trodde kom til å dukke opp i dag. Har fått hjem-levering, så den skulle komme i postkassen eller leveres på døren. Men når jeg sjekket sporingsnummeret på Posten sine hjemmesider, så står det faktisk at: 

Sendingen er dessverre feilsendt, men er videresendt til riktig sted. 30. april 2024 kl. 11:14

Men inne på sporingssiden står det bare postnummer hvor pakken skal leveres. Ingen navn eller gate-adresse. Så jeg har ikke peiling på HVOR pakken egentlig har blitt av. Godt mulig at den har havnet på korrekt postnummer i alle fall. Men har de som mottok pakken oppdaget ffeilen, og levert tilbake pakken på post-i-butikk, eller varslet posten på en eller annen måte om at de har mottatt en pakke som de egentlig ikke hadde bestilt? Eller har posten oppdaget dette selv at pakken skal ha blitt utlevert til noen helt andre? Hvor lang tid kan det i så fall ta får jeg faktisk får ut pakken min?? 

Anonymous poster hash: e29ff...6dc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres mer ut som om posten selv har oppdaget feilen.

Kanskje den ble sortert feil eller slikt.

Avhengig av hvor feil de har levert den så kan det ta noen dager.

Hadde selv en pakke som skulle til Nordland men ble forsøkt levert i Bergen. Tok da to dager ekstra før jeg fikk den.

Lenke til kommentar
Gjest e29ff...6dc

Får de som kjører ut post noen slags "varsel" eller noe på telefonen deres eller noe, hvis de skal levere pakker? En slags "husk å levere pakke til XX person på denne adressen" eller noe sånn? 

0g hvis de allerede har levert en pakke på feil adresse tidligere på dagen, så oppdager de kanskje at "ooops, den pakken hadde de  visst levert allerede på en helt annen adresse" liksom?  

Anonymous poster hash: e29ff...6dc

Lenke til kommentar

LOL 😆

Samme her. Avvik...

Venter på en sykkel til guttungen. Skulle få den i går. Så skulle den bli levert mellom 17:40 og 18:40 i dag. Vi så Bring bilen kjøre inn til garasjene, snudde og kjørte rett forbi. Etter en stund kjørte han fort forbi igjen, motsat vei. Sikkert 50-60 i 30 sone. Og borte var han.

Bor i Horten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...