MaskinfĂžrer Skrevet 22 minutter siden Forfatter Skrevet 22 minutter siden Tussi skrev (2 minutter siden): đ đ đ đ€Łđ€Łđ€ŁÂ 1
MaskinfĂžrer Skrevet 21 minutter siden Forfatter Skrevet 21 minutter siden Skal jeg fise pĂ„ kontoret til sjefen @Tussi ? đ€Ł 2
Vokteren Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Slapp en lang og brĂ„kete fis da jeg sĂ„ at Trump fikk Fifas «fredspris»âŠâŠ. 3
Tussi Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden MaskinfĂžrer skrev (1 minutt siden): Skal jeg fise pĂ„ kontoret til sjefen @Tussi ? đ€Ł Ikke til min sjef ihvertfall đ jeg har gjort det, men bare stille smygere 2
MaskinfĂžrer Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden Tussi skrev (Akkurat nĂ„): Ikke til min sjef ihvertfall đ jeg har gjort det, men bare stille smygere Min sjef ? Da blir jeg kastet ut sier tante đ€Ł 2
Tussi Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden MaskinfĂžrer skrev (Akkurat nĂ„): Min sjef ? Da blir jeg kastet ut sier tante đ€Ł Da bĂžr du la vĂŠre 2
Vokteren Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Tussi skrev (2 minutter siden): Ikke til min sjef ihvertfall đ jeg har gjort det, men bare stille smygere Tenk pĂ„ neste lĂžnnsforhandlingâŠ.. 2
MaskinfĂžrer Skrevet 15 minutter siden Forfatter Skrevet 15 minutter siden Tussi skrev (3 minutter siden): Da bĂžr du la vĂŠre Ja men han har jo humor den gutten đ€Ł 2
Tussi Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Vokteren skrev (2 minutter siden): Tenk pĂ„ neste lĂžnnsforhandlingâŠ.. Ja, eh, det var det da.... 2
MaskinfĂžrer Skrevet 13 minutter siden Forfatter Skrevet 13 minutter siden Gleder meg til tante skal ta meg med pĂ„ pensjonistforeningen da skal jeg fise @Tussi đ€Ł 2
MaskinfĂžrer Skrevet 12 minutter siden Forfatter Skrevet 12 minutter siden Vokteren skrev (4 minutter siden): Tenk pĂ„ neste lĂžnnsforhandlingâŠ.. Ja er lĂžnnsforhandling jeg skal pĂ„ đ€Ł 1
MaskinfĂžrer Skrevet 11 minutter siden Forfatter Skrevet 11 minutter siden Sovna skrev (PĂ„ 29.11.2025 den 22.57): NĂ„r det begynner Ă„ bli boblelyder mens du fiser skal du vĂŠre litt pĂ„ vakt. Det er da vi har kommet til risikoen for det i begrepet som kalles "nogot attĂ„t..đ± Fiser da ogsĂ„ jeg gjore det i stad fylte buksa med papir sĂ„ gikk bra đ€Ł 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ