Tussi Skrevet torsdag kl 22:49 Skrevet torsdag kl 22:49 MaskinfĂžrer skrev (3 timer siden): Spiste sĂ„nn Sweet and sour fra Fjordland til middag og i kveld reiste jeg til Meny og kjĂžpte riskrem og nĂ„r jeg stod i kjĂžleskapet sĂ„ feis jeg og den lukta ikke godt bak meg kom det ett ungt par og de smilte godt @Tussi Haha, artig đ jeg klarte forresten Ă„ gise foran legen pĂ„ visitt, akkurat det var ikke sĂ„ artig... Vokteren skrev (2 timer siden): Vil det si at jeg mĂ„ slutte med Ă„ skru pĂ„ avtrekket nĂ„r jeg forlater et nedgasset Ă„sted av helsefremmende Ă„rsaker og i godhet for mine nĂŠrmeste? Jađ 1
MaskinfĂžrer Skrevet torsdag kl 23:57 Forfatter Skrevet torsdag kl 23:57 Tussi skrev (1 time siden): Haha, artig đ jeg klarte forresten Ă„ gise foran legen pĂ„ visitt, akkurat det var ikke sĂ„ artig... Jađ Hehe nei det var nok ikke artig 2
MaskinfÞrer Skrevet lÞrdag kl 19:22 Forfatter Skrevet lÞrdag kl 19:22 NÄ spiste jeg Sweet And Soure @Tussi sÄnn at jeg fiser skikkelig 2
Tussi Skrevet lĂžrdag kl 19:52 Skrevet lĂžrdag kl 19:52 MaskinfĂžrer skrev (28 minutter siden): NĂ„ spiste jeg Sweet And Soure @Tussi sĂ„nn at jeg fiser skikkelig Fis masse đ de dreit meg litt ut pĂ„ julebord med fisking mi, pinlig! 2
MaskinfĂžrer Skrevet lĂžrdag kl 19:54 Forfatter Skrevet lĂžrdag kl 19:54 Tussi skrev (2 minutter siden): Fis masse đ de dreit meg litt ut pĂ„ julebord med fisking mi, pinlig! Ja skal fise masse đ ja det tviler jeg ikke pĂ„ đ 2
MaskinfÞrer Skrevet lÞrdag kl 21:21 Forfatter Skrevet lÞrdag kl 21:21 Stinker dritt her @Tussi skikkelig bÊsj 2
Sovna Skrevet lĂžrdag kl 21:57 Skrevet lĂžrdag kl 21:57 NĂ„r det begynner Ă„ bli boblelyder mens du fiser skal du vĂŠre litt pĂ„ vakt. Det er da vi har kommet til risikoen for det i begrepet som kalles "nogot attĂ„t..đ± 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ