Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Skrevet 4. januar Tussi skrev (2 timer siden): Men det hadde vært gøy! Ja hadde det 😀 2
Tussi Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar (endret) Haha, var hjemme i nyttårshelgen hos mine foreldre. Måtte fise, så jeg reiste meg opp, feis høyt og satte meg ned igjen med min far og noen tantunger der . Fikk klar beskjed om at det der burde ikke skje igjen 🤣😅 Endret 6. januar av Tussi 2
Vokteren Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Tussi skrev (17 timer siden): Haha, var hjemme i nyttårshelgen hos mine foreldre. Måtte fise, så jeg reiste meg opp, feis høyt og satte meg ned igjen med min far og noen tantunger der . Fikk klar beskjed om at det der burde ikke skje igjen 🤣😅 Litt fysisk bevegelse og fordøyelsen setter i gang. Ikke merkelig at treningssentere bør ha god ventilasjon og høy bakgrunnsmusikk 2
Tussi Skrevet 7. januar Skrevet 7. januar Vokteren skrev (34 minutter siden): Litt fysisk bevegelse og fordøyelsen setter i gang. Ikke merkelig at treningssentere bør ha god ventilasjon og høy bakgrunnsmusikk Ja, når jeg er på PT-time så bøyer jeg mye på lår, hofte og rompe. Jeg må sånn fise av det! 1 2
Vokteren Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar I helgene liker jeg å stå opp tidlig. Da kan jeg sitte alene med kaffen, brødskiva og Ipaden ved kjøkkenbordet. Spise og fise uten begrensinger og uten at noen bryr seg. Det er kvalitetstid og skikkelig befriende….. 2
Tussi Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Vokteren skrev (På 8.1.2025 den 8.49): I helgene liker jeg å stå opp tidlig. Da kan jeg sitte alene med kaffen, brødskiva og Ipaden ved kjøkkenbordet. Spise og fise uten begrensinger og uten at noen bryr seg. Det er kvalitetstid og skikkelig befriende….. Jeg fiser like gjerne i senga, da kan jeg løfte godt på rompa før jeg slepper den. Tror forøvrig man skal være forsiktig med fisen i LA for tiden... 1
Vokteren Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Tussi skrev (Akkurat nå): Tror forøvrig man skal være forsiktig med fisen i LA for tiden... En «rakett i rompa» hadde kanskje fått opp farten i evakueringen 🙂 1 1
Tussi Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Vokteren skrev (3 minutter siden): En «rakett i rompa» hadde kanskje fått opp farten i evakueringen 🙂 😅 1
Vokteren Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Tussi skrev (51 minutter siden): Jeg fiser like gjerne i senga, da kan jeg løfte godt på rompa før jeg slepper den. Er generelt forsiktig med å trykke under dyna. Har dårlige erfaringer…… 2
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Er selv veldig barnslig når det kommer til fising. Har jeg med lærlinger eller utplasseringer, så kan jeg knipe igjen,helt til vi er tilbake i bilen og der låser jeg alle dørene og fyller bilen med gass. Så humrer jeg litt når de sier, "det kunne du gjort før du gikk inn i bilen". Er vel det de kaller ondsinnet fising 🤣
Tussi Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Slettet-l4Gadwj skrev (20 timer siden): Er selv veldig barnslig når det kommer til fising. Har jeg med lærlinger eller utplasseringer, så kan jeg knipe igjen,helt til vi er tilbake i bilen og der låser jeg alle dørene og fyller bilen med gass. Så humrer jeg litt når de sier, "det kunne du gjort før du gikk inn i bilen". Er vel det de kaller ondsinnet fising 🤣 Haha, det er noe jeg kan finne på i heisen på jobb med elev🤣 Idag feis jeg i senga, løfta dyna over katten og hun løp fortere enn noengang 😅 det var veldig stygt gjort.. 1
Vokteren Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Tussi skrev (3 timer siden): Haha, det er noe jeg kan finne på i heisen på jobb med elev🤣 Idag feis jeg i senga, løfta dyna over katten og hun løp fortere enn noengang 😅 det var veldig stygt gjort.. Jeg vil heller si «drita stygt» gjort….🤣 2
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar 3 minutes ago, Vokteren said: Jeg vil heller si «drita stygt» gjort….🤣 Hahaha. Katter kan alltid ta hevn Katt med dårlig mage. Dette er en fantastisk herlig barnslig tråd. Seriøst ikke undervurdere en sint kattefis 🤣
Tussi Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Slettet-l4Gadwj skrev (1 minutt siden): Hahaha. Katter kan alltid ta hevn Katt med dårlig mage. Dette er en fantastisk herlig barnslig tråd. Seriøst ikke undervurdere en sint kattefis 🤣 Haha, katten min reagerte på den 😁 1
Vokteren Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Tussi skrev (2 timer siden): Haha, katten min reagerte på den 😁 Måtte slutte å ha bikkja i senga da jeg stadig våknet av både ulyd og stank. Nå ligger han i hundesenga på gangen, rett under avtrekket. 2
Tussi Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Vokteren skrev (8 minutter siden): Måtte slutte å ha bikkja i senga da jeg stadig våknet av både ulyd og stank. Nå ligger han i hundesenga på gangen, rett under avtrekket. Stakkars, ble han ikke lei seg? 1
Vokteren Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Tussi skrev (9 timer siden): Stakkars, ble han ikke lei seg? Hundeeier er flokkleder og bestemmer. Nå kan vi ligge i hver vår seng og prompe uten å forsure livet til hverandre, dvs vinn-vinn 2 1
Vokteren Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar På en av mine mange rusleturer møtte jeg forleden en ung mor og hennes mindreårige sønn. Jeg snakker gjerne med barn og unge og helt uoppfordret kom 3-åringen med en avsløring; «mamma pompa». Moren rødmet langt over kledelig nivå, mens jeg lo hele veien hjem…. 3
Vokteren Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Var nylig i barnebursdag hvor det ble servert pølser. Halvtomme ketchupflasker som gir lyd, er alltid like morsomt….. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå