Tussi Skrevet torsdag kl 22:49 Skrevet torsdag kl 22:49 Maskinfører skrev (3 timer siden): Spiste sånn Sweet and sour fra Fjordland til middag og i kveld reiste jeg til Meny og kjøpte riskrem og når jeg stod i kjøleskapet så feis jeg og den lukta ikke godt bak meg kom det ett ungt par og de smilte godt @Tussi Haha, artig 😅 jeg klarte forresten å gise foran legen på visitt, akkurat det var ikke så artig... Vokteren skrev (2 timer siden): Vil det si at jeg må slutte med å skru på avtrekket når jeg forlater et nedgasset åsted av helsefremmende årsaker og i godhet for mine nærmeste? Ja👌 1
Maskinfører Skrevet torsdag kl 23:57 Forfatter Skrevet torsdag kl 23:57 Tussi skrev (1 time siden): Haha, artig 😅 jeg klarte forresten å gise foran legen på visitt, akkurat det var ikke så artig... Ja👌 Hehe nei det var nok ikke artig 2
Maskinfører Skrevet lørdag kl 19:22 Forfatter Skrevet lørdag kl 19:22 Nå spiste jeg Sweet And Soure @Tussi sånn at jeg fiser skikkelig 2
Tussi Skrevet lørdag kl 19:52 Skrevet lørdag kl 19:52 Maskinfører skrev (28 minutter siden): Nå spiste jeg Sweet And Soure @Tussi sånn at jeg fiser skikkelig Fis masse 😅 de dreit meg litt ut på julebord med fisking mi, pinlig! 2
Maskinfører Skrevet lørdag kl 19:54 Forfatter Skrevet lørdag kl 19:54 Tussi skrev (2 minutter siden): Fis masse 😅 de dreit meg litt ut på julebord med fisking mi, pinlig! Ja skal fise masse 😀 ja det tviler jeg ikke på 😀 2
Maskinfører Skrevet lørdag kl 21:21 Forfatter Skrevet lørdag kl 21:21 Stinker dritt her @Tussi skikkelig bæsj 2
Sovna Skrevet lørdag kl 21:57 Skrevet lørdag kl 21:57 Når det begynner å bli boblelyder mens du fiser skal du være litt på vakt. Det er da vi har kommet til risikoen for det i begrepet som kalles "nogot attåt..😱 2
Maskinfører Skrevet i går, 06:25 Forfatter Skrevet i går, 06:25 (endret) Synes det er trist @Tussi når jeg og tante er ute så fiser jeg og tante vifter bort fisen og sier den stinker sånn at hun får.🫢 åndenød spurte om jeg kunne være med på pensjonistforeningen der sitter de 5 stk ved hvert bord også spurte jeg om jeg kunne fise men da blir jeg kastet ut Endret i går, 06:27 av Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet i går, 06:26 Forfatter Skrevet i går, 06:26 Nå har jeg ny boxer og den begynner og lukte fis etterhvert sluppet meg 2 ganger alt @Tussi 1
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden I dag slapp jeg 4 fiser inne i brakka mens vi spiste @Tussi😀 2
Tussi Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Maskinfører skrev (7 minutter siden): I dag slapp jeg 4 fiser inne i brakka mens vi spiste @Tussi😀 Hvem er vi???? På jobb? Endret 22 timer siden av Tussi 2
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Hvem er vi???? På jobb? Ja på jobb onkel ble litt sur 😀 2
Tussi Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja på jobb onkel ble litt sur 😀 Hahahaha 😂 Jeg fikk fernentert suppe med linser og beter idag. Det skal bli gøy på jobb imorgen 2
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Hahahaha 😂 Jeg fikk fernentert suppe med linser og beter idag. Det skal bli gøy på jobb imorgen Ja det tviler jeg ikke pån😀 2
Tussi Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det tviler jeg ikke pån😀 Det er artig å fise, men jeg må kutte ned på det på jobb, gjøre det i det stille 2
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Tussi skrev (6 minutter siden): Det er artig å fise, men jeg må kutte ned på det på jobb, gjøre det i det stille Ja det er det har snakket med tante om fising ja det må du og jeg fikk ikke lov ☹️ 2
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Det lukter skikkelig dritt i bilen @Tussi de myke og lysløse lukter best 😀 jeg feis utenfor Meny butikken 😀 1
SpaceHog Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Å våkne til lukten av egen fjert må jo være en litt spesiell opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå