MR SPEED Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Krig og fred skrev (9 minutter siden): Dette er en veldig kvalm tråd. @Krig og fred du får si i fra neste gang du fiser husk å dukemetere for oss 3
Tussi Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Krig og fred skrev (3 minutter siden): Jeg kan bare anta at dere tenner på avføring, og verre. Nei æsj! Avføring er ekkelt.... fis er morsomt 1 2
Tussi Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Krig og fred du får si i fra neste gang du fiser husk å dukemetere for oss Ja. @Krig og fred fiser også, det er jeg sikker på 😅 1 1
Tussi Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober (endret) Sitter på bussen til Bergen, der kom den første fisen @Maskinfører Det er ingen som sitter i nærheten av meg Endret 20. oktober av Tussi 2
Vokteren Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Tussi skrev (25 minutter siden): Sitter på bussen til Bergen, der kom den første fisen @Maskinfører Det er ingen som sitter i nærheten av meg Sitter du foran eller bak i bussen ? Husk at avtrekket er bakerst…. 2
Tussi Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Vokteren skrev (11 minutter siden): Sitter du foran eller bak i bussen ? Husk at avtrekket er bakerst…. Delvis foran 😅 2
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Skrevet 20. oktober Tussi skrev (2 timer siden): Sitter på bussen til Bergen, der kom den første fisen @Maskinfører Det er ingen som sitter i nærheten av meg Ikke det nei hehe 😀 2
Tussi Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober (endret) Maskinfører skrev (31 minutter siden): Ikke det nei hehe 😀 Nå er det 😁 men der er en hund en halvmeter fra meg, så jeg tror ikke jeg får skylden hvis det kommer flere 😅 Noen bruker veldig lang tid på.dass nå, så tror jeg prøver å holde meg til ferja😅 teknisk feil på bussfo3n, da var det "trygt" ihvertfall Endret 20. oktober av Tussi 2
Vokteren Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Tussi skrev (6 minutter siden): Nå er det 😁 men der er en hund en halvmeter fra meg, så jeg tror ikke jeg får skylden hvis det kommer flere 😅 Noen bruker veldig lang tid på.dass nå, så tror jeg prøver å holde meg til ferja😅 I mellomtiden får du holde deg for nesa og peke på hunden hver gang du må…..🤣😂 2
Tussi Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Vokteren skrev (Akkurat nå): I mellomtiden får du holde deg for nesa og peke på hunden hver gang du må…..🤣😂 Ja jeg må det 😅 1
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Skrevet 20. oktober Tussi skrev (1 time siden): Nå er det 😁 men der er en hund en halvmeter fra meg, så jeg tror ikke jeg får skylden hvis det kommer flere 😅 Noen bruker veldig lang tid på.dass nå, så tror jeg prøver å holde meg til ferja😅 teknisk feil på bussfo3n, da var det "trygt" ihvertfall Ja du får gjøre det hehe 😀 2
Tussi Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Jeg har nesten ikke fjerta på 4 dager..... har tatt piller mot det. Nå.skal jeg treffe familie, så da skal det bli moro 😅 eller nei, jeg tør ikke fise foran min mor, da blir det månelyst 1
Vokteren Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Tussi skrev (10 timer siden): Jeg har nesten ikke fjerta på 4 dager..... har tatt piller mot det. Nå.skal jeg treffe familie, så da skal det bli moro 😅 eller nei, jeg tør ikke fise foran min mor, da blir det månelyst Da min mor ble gammel, feis hun der det passet henne. Det var ikke nødvendigvis der det passet andre….. 2
Maskinfører Skrevet 26. oktober Forfatter Skrevet 26. oktober Jeg feis foran en person på Bensinstasjonen foran kaffemaskinen han ble sur @Tussi det braka etterfulgt av en vond lukt 😀 2
Tussi Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Maskinfører skrev (14 minutter siden): Jeg feis foran en person på Bensinstasjonen foran kaffemaskinen han ble sur @Tussi det braka etterfulgt av en vond lukt 😀 Jeg klarte, desverre , å slippe en som plutselig foran min mor og flere. Ingen trodde det var et uhell, som det var, men det var det. Hun sa ikke et ord 2
Maskinfører Skrevet 26. oktober Forfatter Skrevet 26. oktober Tussi skrev (1 minutt siden): Jeg klarte, desverre , å slippe en som plutselig foran min mor og flere. Ingen trodde det var et uhell, som det var, men det var det. Hun sa ikke et ord Ja hehe så gøy morsomt når folk ikke merker noe også 😀 2
Tussi Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja hehe så gøy morsomt når folk ikke merker noe også 😀 Å hun hørte det.... 2
Maskinfører Skrevet 26. oktober Forfatter Skrevet 26. oktober Tussi skrev (43 minutter siden): Å hun hørte det.... Ja det tviler jeg ikke på 😀 2
Tussi Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Jeg tror forøvrig jeg startet minst 20 fisetråder på KG 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå