Maskinfører Skrevet 4. august Forfatter Skrevet 4. august Tussi skrev (42 minutter siden): Haha, det er badass 🤣 Så istedetfor å advare henne slår du henne i bakken 🤣 Ja det er badass 😀 2
Vokteren Skrevet 7. august Skrevet 7. august backtoback skrev (På 4.8.2025 den 21.27): Slemt gjort midt under en skrekkfilm. Men når en skrekkelig lukt kommer i tillegg til selve filminntrykkene, må helhetsopplevelsen bli optimal…:-)) 1
Vokteren Skrevet 9. august Skrevet 9. august Vokteren skrev (På 3.8.2025 den 23.46): Merkelig nok bemerker hun aldri lukten….. Til jentene i denne tråden; er dette en årsak til at dere elsker partneren ? 1
Tussi Skrevet 9. august Skrevet 9. august Vokteren skrev (11 minutter siden): Til jentene i denne tråden; er dette en årsak til at dere elsker partneren ? Jeg har ingen partner, uten at det har noe med fising å gjøre.... Men jeg er ikke sånn voldsomt begeistret for fart-fetish som noe seksuelt,. Hadde ikke likt en partner som tente på.det. det er simpelthen bare hysterisk morsomt 1 1
Tussi Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Så i Trump-tråden at det var en GENIUS-lov på vei. Ville ikke avspore tråden med min ufattelig gode humor, så her er en lov Trump gikk gjennom i sin første periode https://en.paperjam.lu/article/delano_it-stinks-report-trumps-fart-act-blows-through-washington The FART act 2
Vokteren Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hadde nylig en hjemme alene kveld. Satt i reclineren med bikkja ved siden av, en god film på tv og en kald øl i hånda. Ingen ting hindret meg i å slippe en lang fjert uten lyddemper. Men da skjer det utrolige, nemlig at bikkja umiddelbart svarer med samme mynt. Det endte med at vi måtte gå en tur rundt nabolaget før «stridsgassen» hadde forsvunnet… 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå