Tussi Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja har det 😀 tante sa jeg skulle ha dyna over så drittlukta ikke fylte rommet 🤣 De er til for å deles, fisene altså 🤣 2
Maskinfører Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai Tussi skrev (7 minutter siden): De er til for å deles, fisene altså 🤣 Ja de er det 🤣 2
Vokteren Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Noen som undrer på hvor ordet analfissur kommer fra ? Det minner mistenkelig mye om sur fis….:-) 1 1
Vokteren Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Tussi skrev (34 minutter siden): Et godt eksempel på dårlig kroppslig kommunikasjon…. 2
Tussi Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni https://www.vg.no/nyheter/i/2577kr/mann-angrep-person-som-prompet-uten-aa-si-unnskyld 1 1
Vokteren Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Tussi skrev (32 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/2577kr/mann-angrep-person-som-prompet-uten-aa-si-unnskyld 🤣🤣 «Eau de Flatulence» ; en meget god forretningside….. 2
Tussi Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vokteren skrev (3 minutter siden): 🤣🤣 «Eau de Flatulence» ; en meget god forretningside….. Haha ja 😆 når det gjelder det, jeg spiste noe sukkerfritt godteri på jobb. Det ble katastrofe .kollegene mine holdt på å krepere av lukten. Det var skikkelig ille,.jeg ble egentlig litt stolt 😅 1
Vokteren Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Tussi skrev (14 minutter siden): Haha ja 😆 når det gjelder det, jeg spiste noe sukkerfritt godteri på jobb. Det ble katastrofe .kollegene mine holdt på å krepere av lukten. Det var skikkelig ille,.jeg ble egentlig litt stolt 😅 Jeg flyktet nettopp ut fra wc hvor fruen nylig hadde avsluttet sitt ærend. Må nok holde meg en halvtime til, inntil luftrenseren har fullført sin oppgave. Gourmetmåltidet i går hadde noen uvante ingredienser….🤢🤮🤣 2
Tussi Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vokteren skrev (1 minutt siden): Jeg flyktet nettopp ut fra wc hvor fruen nylig hadde avsluttet sitt ærend. Må nok holde meg en halvtime til, inntil luftrenseren har fullført sin oppgave. Gourmetmåltidet i går hadde noen uvante ingredienser….🤢🤮🤣 😅😅😆 1
Jarmo Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni https://www.newsner.no/helse/8-overraskende-helsefordeler-ved-a-prompe-du-bor-kjenne-til/?fbclid=IwY2xjawK43ytleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBhMERmVHZtOUlQVjdobTZLAR6pRBfYaK1XX4Si_4dUn2EQDHmm7feJnEubBMcednaduY92RqsABskezSBZOA_aem_-dlWZv7P5OPhOK-iTTzLvg 2
Tussi Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni OMyre skrev (7 minutter siden): 694B4B95-BD76-4E88-BC21-DB21DDBBAF26.mp4 570.31 kB · 0 Nedlastninger Fantastisk 🤣 jeg feis på en kattunge engang, hun slo meg på rompa 😅 1
Tussi Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jarmo skrev (20 timer siden): Wow, fising er jo en av gledene også ved kvinnekroppen 😁 1
Vokteren Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Jarmo skrev (På 18.6.2025 den 14.47): Merkelig at man ikke kan kjøpe «fisefilter» på apoteket. Dette hadde nok blitt en salgssuksess.. 🤣🤢 1
MR SPEED Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Maskinfører skrev (På 6.5.2025 den 15.11): @Tussi nå prompa jeg ☺️☺️ Jeg å mye driting er cola som er synderen 😊👎😢 1 2
Tussi Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni (endret) Vokteren skrev (På 20.6.2025 den 9.26): Merkelig at man ikke kan kjøpe «fisefilter» på apoteket. Dette hadde nok blitt en salgssuksess.. 🤣🤢 De har det i stomiposer, lyden kommer men ikke lukten Endret 21. juni av Tussi 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå