Gå til innhold

Kople til Roccat Ryos MK Pro tastatur med berre ein av to USB-tilkoplingar?


Anbefalte innlegg

Eg har eit Roccat Ryos MK Pro-tastatur som eg per i dag har kopla til to ulike PC-ar via ein KVM-switch.

No treng eg å kople til eit webkamera til KVM-switchen, og då er eg ein USB-port i manko. Eg prøva difor å kople vekk den eine av dei to USB-tilkoplingane til tastaturet, og førebels så fungerer det 100 %. Eg kan ikkje merke noko som helst forskjell så langt.

Kan eg berre la det vere slik, tru? Eller risikerer eg at det vert for mykje straumtrekk på den eine USB-tilkoplinga når eg gjer det på denne måten?

(Eg brukar ikkje den ekstra USB-porten i tastaturet til noko, i tilfelle det spelar nokon rolle.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite info å finne om tilkobling. Men jeg oppfatter det slik at grunnen til å ha to plugger er at den innebygde USB-hub'en har egen tilkobling slik at denne kan belastes med mer strøm (f.eks lading av mobil). 
Vanlige tastatur trekker ikke mye strøm, men med lys etc så trekker nok dette mer enn vanlig. Da hadde det blitt lite strøm igjen til USB-hub hvis det bare var en kontakt. 
Siden du ikke bruker USB-hub'en er det da ikke noe problem å bare bruke den ene kontakten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hårek skrev (På 14.4.2024 den 8:22 PM):

Lite info å finne om tilkobling. Men jeg oppfatter det slik at grunnen til å ha to plugger er at den innebygde USB-hub'en har egen tilkobling slik at denne kan belastes med mer strøm (f.eks lading av mobil). 

Det er slik eg òg har resonnera. Eg fann heller ikkje mykje info, men eg tenkjer eg berre går ut frå at det fungerer slik som dette. Førebels er det i alle fall null reduksjon i funksjonalitet, så då berre teipar eg over USB-porten på tastaturet og går ut frå at dette fungerer fint som fjell. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...