Gå til innhold

Han en jeg bor med har fått psykotisk anfall og kastet mat på gulvet


Anbefalte innlegg

Han en jeg bor med har fått psykotisk anfall og kastet mat på gulvet

Vedkommende har hatt episoder med å ved vilje kaste søppel på gulvet, bare for å lage faenskap.

I siste omgang nøtter, hele grønne blader og ting i den dur, som blir spredd flere 10-talls meter vekk.

Vedkommende har en autisme lidelse, slik at det er vanskelig for personen å endre reaksjonsmåte når han er sint.

Han nekter å vaske etter seg, og nekter å bruke ting kjøpt av andre i form av vaskemidler. Vedkommende går aktivt inn for å nekte å vaske, lyger om å vaske, og har ikke gjort noe i løpe av et halvt år.

Vet ikke hva som kan gjøres, for å forbedre situasjonen her.

Takk for svar

Endret av myvota
Lenke til kommentar
  • myvota endret tittelen til Han en jeg bor med har fått psykotisk anfall og kastet mat på gulvet
Videoannonse
Annonse

Dette er tråd nummer 17 (!) du har laget om denne "naboen". 
Jeg tviler sterkt på at innholdet i disse 17 trådene reflekterer det som er realiteten her.

Men hvis det er så ille som du angivelig påstår. Så er det vel bare å flytte! Enkelt og greit. 
Andre ting; i dine 16 andre tråder... tyder også på at du kan politianmelde vedkommende - men igjen; betviler jeg om det du faktisk skriver stemmer. Rett å slett fordi det er ting som ikke er logisk og motstridende i mange av trådene dine.

Du har skrevet tidligere at dette er et bofellskap, da bør det være en forsåvidt lett sak å flytte.

Du har også i mange av de forrige trådene kommet med en rekke "diagnoser" - nå, i denne tråden, er det autisme du skriver. 

Flytt da vel!

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

"Rett å slett fordi det er ting som ikke er logisk og motstridende i mange av trådene dine."

Det er ikke riktig, og virker som oppspinn fra din side

Føler også du har kjennskap til saken (?) , og ønsker å underminere for å få feilaktig utfall.

Venligst ikke svar på mine meldinger fremover.

Saken er god nok, den!

Endret av myvota
Lenke til kommentar
myvota skrev (58 minutter siden):

"Rett å slett fordi det er ting som ikke er logisk og motstridende i mange av trådene dine."

Det er ikke riktig, og virker som oppspinn fra din side

Føler også du har kjennskap til saken (?) , og ønsker å underminere for å få feilaktig utfall.

Venligst ikke svar på mine meldinger fremover.

Saken er god nok, den!

Nei, det er ikke oppsinn fra min side. Hvem som helst kan trykke seg inn på din profil, finne trådene du har opprettet - og selv se dette. Men jeg gidder rett å slett ikke å finne sitater og lage en oversikt på det. Det får eventuelle andre ta seg av. ;p

At du påstår jeg har kjennskap til saken, styrker bare min påstand. Men nok om det.

Og jeg har like mye rett til å svare, som du har rett til å ytre deg om denne naboen. Ytringsfrihet kalles det, og den står heldigvis høyt her i Norge, men også her på Diskusjon.no. At man ikke liker svarene man får, er noe jeg tror de aller fleste aktive brukere her inne opplever av og til. Men det kan på mange måter også være positivt... det tor jeg Karl Popper (meget kjent filosof.... google ham ;p) er enig med meg i. 

Men dersom du ikke liker svarene mine, kan du ignorere/blokkere meg. Trykk på profilen min, og velg "Ignorer" - så er den saken løst, for din del. :)

Ellers kan jeg jo si som Sylvi Listhaug en gang sa (ehh, rettere sagt åtte ganger sa, i 2018).

Jeg beklager hvis du ble såret av det jeg skrev. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...