Tornerosa Skrevet 2. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april panzerwolf skrev (14 timer siden): panzerwolf skrev (15 timer siden): Nå skal jeg være en smule direkte og muligens brutal med deg: Takk, du fikk følelsene og tankene mine på litt nye veier med det du skrev, det hjalp meg veldig mye. Det setter jeg stor pris på. 2 Lenke til kommentar
Gjest c2652...c14 Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Det er en del tilknytningsting for barn ift foreldrene som ikke er ferdig før rundt 5-årsalderen. Jeg var i et usunt ekteskap selv, men holdt ut til barnet var 5 år, og det har gjort at sønnen min og jeg (far) har et veldig godt forhold idag. Så om du bestemmer deg for å gå, så KAN det være verdt å holde ut 2 år til. Men krangler dere masse som barnet får med seg, kan det være at det IKKE er verdt å vente. Anonymous poster hash: c2652...c14 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Tornerosa skrev (8 timer siden): Takk, du fikk følelsene og tankene mine på litt nye veier med det du skrev, det hjalp meg veldig mye. Det setter jeg stor pris på. Har sett/opplevd litt så bare fint å kunne hjelpe 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå