Gå til innhold

Bulkkjøp av nye LCD skjermer?

toreide

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å lufte en ide:

Det virker som om mange er klare for å anskaffe seg en ny skjerm. Mange venter i spenning på Dahle's konklusjoner, meg inkludert.

Min tanke er, at dersom vi er en gjeng som kan slå oss sammen for å kjøpe samme skjerm, bør vi kunne forhandle oss frem til en fordelaktig pris.

Har gjort noe lignende ved kjøp av bildeler. Her fikk vi ca 30% på vanlig pris.

Jeg tror jeg er mest interessert i en 19" LCD, men vurderer også 17".

Noe synspunkter på min ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja hvorfor ikke, kunne vært interessant å underøke litt hvertfall.

Trenger en SyncMaster 193T til :D

er du fornøyd med den skjermen sitter og tenker på samme..

Skrevet

Jeg er med jeg, dersom prisen er ok kan jeg kjøpe en 19, eller er 17 også greit.

Vi kan til og med snakke med "importørren" / leverandøren hvis vi er mange nok så vi får tilnærmet innkjøpsprisen wil webshoppene.

Skrevet

Lage så mye bråk for å spare 4 - 600 kroner orker ikke jeg å være med på. Kjøper da mye heller direkte fra importør enn å drive pengeinnsamling.

Men Letsbuyit-måten funker vel for noen...

Skrevet
Lage så mye bråk for å spare 4 - 600 kroner orker ikke jeg å være med på. Kjøper da mye heller direkte fra importør enn å drive pengeinnsamling.

Vel, skjønner ikke poenget med at du poster på denne tråden her da. Tenk om alle som ikke skal være med også poster her da blir det fort mye rot.

Vel, da sier jeg nå med en gang, vi regner med at de som IKKE poster på denne tråden her ikke er med, så folk trenger ikke å poste her for å si de ikke er med.

Skrevet

Det er vel ikke snakk om å samle inn penger, heller levere inn en samlet ordre der hver ordre har forskjellig leveringsaddresse.

Korrekt!

Skal sende noen forespørsler på mail til de mest pålitelige webshoppene.

Skrevet

latterlig og si noe sånt.. la heller være å svare hvis du ikke liker iden

Skrevet

alså heller en Høykvalitets 17 tommer med lav MS enn en crappy 19 tommer.. 17 tommer LCD er stort nok. men for all del 19 er tøft det..

Skrevet
Ok, men først må vi vel bestemme oss hvilken skjerm ført? Eller Dahle bestemme for oss ? ;)

enig... vi venter vel til etter testen... Jeg gjør det hvertfall....;)

Skrevet
Skal sende noen forespørsler på mail til de mest pålitelige webshoppene.

Er ikke vitsen å unngå ett ledd?

Hvis ikke blir det vel ikke stort mer enn et ukens tilbud ut av det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...