Maskinfører Skrevet lørdag kl 12:29 Skrevet lørdag kl 12:29 Maskinfører skrev (På 21.8.2025 den 19.46): Tnå så søt ❤️❤️😻😻 Nala eller Tussi er også fine Navn @Tussi❤️❤️😻😻 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:44 Skrevet søndag kl 16:44 Tussi skrev (25 minutter siden): Lisa studerer med meg Vi synes at dette er en søt nydelig pusekatt.😻😻 1
Tussi Skrevet søndag kl 16:49 Forfatter Skrevet søndag kl 16:49 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi synes at dette er en søt nydelig pusekatt.😻😻 Ja ❤️ Jeg har lyst å beholde henne, men hun skal nok få et nydelig hjem 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:02 Skrevet søndag kl 17:02 Tussi skrev (11 minutter siden): Ja ❤️ Jeg har lyst å beholde henne, men hun skal nok få et nydelig hjem Vi forstår godt at du har lyst til å beholde henne, for hun er jo sånn en søtnos.😻😻♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet søndag kl 17:05 Skrevet søndag kl 17:05 Tussi skrev (47 minutter siden): Lisa studerer med meg Nydelig ❤️❤️😻😻 2
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:59 Skrevet tirsdag kl 16:59 Tussi skrev (På 7.9.2025 den 18.49): Ja ❤️ Jeg har lyst å beholde henne, men hun skal nok få et nydelig hjem Kan du ikke beholde Lisa da ? ❤️❤️😻😻 2
Tussi Skrevet onsdag kl 15:43 Forfatter Skrevet onsdag kl 15:43 Maskinfører skrev (22 timer siden): Kan du ikke beholde Lisa da ? ❤️❤️😻😻 Nei, jeg må være fosterhjem, det trengs mer... 2
Tussi Skrevet onsdag kl 16:52 Forfatter Skrevet onsdag kl 16:52 Både puser og fostermor wr litt engstelige i tordenværet 2
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:04 Skrevet onsdag kl 17:04 Tussi skrev (1 time siden): Nei, jeg må være fosterhjem, det trengs mer... Du må være fosterhjem ja så trist at du ikke kan beholde henne ☹️☹️❤️❤️😻😻 2
Karltorbj Skrevet onsdag kl 17:04 Skrevet onsdag kl 17:04 (endret) Tussi skrev (13 minutter siden): Både puser og fostermor wr litt engstelige i tordenværet Der virker det som det er stor forskjell paa rasene. De to Maine coon'ene, faar helt hetta, paa nyttaarsaften og i tordenvaer, mens de to savannaene, sitter bare rolig i vinduet og ser fasinert paa. Endret onsdag kl 17:06 av Karltorbj 2
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:05 Skrevet onsdag kl 17:05 Tussi skrev (12 minutter siden): Både puser og fostermor wr litt engstelige i tordenværet Ja det er jeg også 😧☹️😻😻 2
Tussi Skrevet onsdag kl 17:08 Forfatter Skrevet onsdag kl 17:08 Karltorbj skrev (1 minutt siden): Der virker det som det er stor forskjell paa rasene. De to Maine coon'ene, faar helt hetta, paa nyttaarsaften og i tordenvaer, mens de to savannaene, sitter bare rolig i vinduet og ser facinert paa. Kan det være genetisk? Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er jeg også 😧☹️😻😻 Ja, det er rart, det kan se ut som en lynregistreringsgreie er slått ut rundt Kristiansand sentrum. På yr-appen registreres ikke lynene i det området, selv om jeg merker dem godt 2
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:24 Skrevet onsdag kl 17:24 Tussi skrev (16 minutter siden): Kan det være genetisk? Ja, det er rart, det kan se ut som en lynregistreringsgreie er slått ut rundt Kristiansand sentrum. På yr-appen registreres ikke lynene i det området, selv om jeg merker dem godt Ja kan være mulig det 2
Maskinfører Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Åssen går Lisa sammen med Hunder da @Tussi ❤️❤️😻😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå