Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Skrevet 21. august Tussi skrev (3 timer siden): Ja. Hun skal bli trygg og god og få et hjem ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ Tussi skrev (3 timer siden): Det var en av guttene, han og skitungen er gutter. Men skitungen har skjerpa seg Vi synes at han er nydelig og søt.😻😻 1
Maskinfører Skrevet 21. august Skrevet 21. august Tussi skrev (22 timer siden): Den mest redde av dem. Jenta mi Tnå så søt ❤️❤️😻😻 1 1
Maskinfører Skrevet 21. august Skrevet 21. august Tussi skrev (22 timer siden): Den mest redde av dem. Jenta mi Hu skulle jeg fått tam på 1 dag ❤️❤️😻😻 2
Tussi Skrevet 21. august Forfatter Skrevet 21. august Maskinfører skrev (11 minutter siden): Hu skulle jeg fått tam på 1 dag ❤️❤️😻😻 Skal ikke du ha ny katt? 2
Maskinfører Skrevet 21. august Skrevet 21. august Tussi skrev (6 minutter siden): Skal ikke du ha ny katt? Jo jeg skal jo det 😀😻😻 2
Maskinfører Skrevet 22. august Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 21.8.2025 den 14.32): Vi synes at hun er nydelig.😻😻 Hu er jo ikke redd da ? 😻😻 2
Tussi Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Maskinfører skrev (21 minutter siden): Hu er jo ikke redd da ? 😻😻 Hun har kommet seg ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 22. august Skrevet 22. august Tussi skrev (6 minutter siden): Hun har kommet seg ❤️ Så bra ❤️ ordentlig nydelig var hu 😻😻 2
Tussi Skrevet 22. august Forfatter Skrevet 22. august Maskinfører skrev (28 minutter siden): Så bra ❤️ ordentlig nydelig var hu 😻😻 Hun malte da jeg koste med henne ikveld ❤️ 2
Maskinfører Skrevet 22. august Skrevet 22. august Tussi skrev (21 minutter siden): Hun malte da jeg koste med henne ikveld ❤️ Ja så koselig ❤️❤️😻😻 2
Maskinfører Skrevet 29. august Skrevet 29. august Tussi skrev (På 20.8.2025 den 21.17): Den mest redde av dem. Jenta mi Har du flere bilder av denne kattepusen da ? 😻😻😀😀 2
Tussi Skrevet 29. august Forfatter Skrevet 29. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Har du flere bilder av denne kattepusen da ? 😻😻😀😀 3
Maskinfører Skrevet 29. august Skrevet 29. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Se der ja så fine 😀😻😻 Har den fått navn ? 😻😻 2
Mannen med ljåen Skrevet 29. august Skrevet 29. august (endret) To puser på samme bilde/innlegg, men jeg kan bare gi èn 💙. Endret 29. august av Mannen med ljåen 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Skrevet 29. august Tussi skrev (2 minutter siden): Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻😻😻 2
Tussi Skrevet 29. august Forfatter Skrevet 29. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Har den fått navn ? 😻😻 Ikke fått navn nei, men hun er veldig fin 2
Tussi Skrevet 29. august Forfatter Skrevet 29. august Mannen med ljåen skrev (5 minutter siden): To puser på samme bilde/innlegg, men jeg kan bare gi èn 💙. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻😻😻 Tusen takk, pusene et veldig fornøyde 😻 1
Maskinfører Skrevet 29. august Skrevet 29. august Tussi skrev (3 minutter siden): Ikke fått navn nei, men hun er veldig fin Ikke fått navn nei ja hun er veldig fin 😻 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Skrevet 29. august Tussi skrev (15 minutter siden): Tusen takk, pusene et veldig fornøyde 😻 😻😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå