Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden):

Vi synes at det er en så nydelig søt liten pusekatt.😻😻

Ja nyyyydelig 😻😻😻😻

• Hjerte 2
Skrevet
Karltorbj skrev (2 minutter siden):

Hera har funnet sin faste plass, oppaa kjoekkenskapet. Der har hun kontrollen.mms-1025.thumb.jpg.32bd73d81a2ed0933513e57d268a58db.jpg

Bengal?

• Hjerte 2
Skrevet
Tussi skrev (56 minutter siden):

Bengal?

Hun er 6 generasjon. Har roet  seg litt, men er enda litt smaavill. Hun kommer aldri til aa bli en kjedelig katt.

Det vi er glade for her, er at hun og hennes rasesoester, Isis, takler den lille trafikken, som er, her, de og matmor bor, veldig bra, har stoe respekt for den. Main coonene, har jo hele roen, men Lucy, er fael til aa stenge seg inni garager, 😄 Det gaar bra, selv om jeg maatte ta et vindu i ei sidedoer i en garage, for et par mnd siden. Hun har flotte og kattevennlige naboer. Han som jeg tok vinduet hos, bare lo.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Tussi skrev (17 minutter siden):

Hun er nydelig 🤩😻

Ja og saa god og snill. Slikker haanda mi, naar jeg koser med henne, veterinartene blir helt betatt av henne. De har aldri moett en katt, som er saa medgjoerlig, samarbeidsvillig og snill foer.

Endret av Karltorbj
  • Hjerte 3
Skrevet
Karltorbj skrev (Akkurat nå):

Ja og saa god og snill. Slikker haanda mi, naar jeg koser med henne, veterinartene bli helt betatt av henne. De har aldri moett en katt, som er saa medgjoerlig, samarbeidsvillig og snill foer.

Haha. Det er ikke mange som liker veterinærer nei 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...