Gå til innhold

Anmeldelse: Final Fantasy VII Rebirth


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke ikke meg ikke gjennom storyen ennå. Men kan allerede si at dette blir en 10/10 for en gammel fanboy som meg. Sitter og gliser og nynner med når jeg spiller. Nostalgi og eufori! Spent på end game concent og håper chadley har noen vanskelig bosser til meg. Skjønner det ikke treffer nykommere like godt.

For min del er er dette og Elden Ring det beste PS5 har å by på.

Lenke til kommentar
Peteguy skrev:

Har ikke ikke meg ikke gjennom storyen ennå. Men kan allerede si at dette blir en 10/10 for en gammel fanboy som meg. Sitter og gliser og nynner med når jeg spiller. Nostalgi og eufori! Spent på end game concent og håper chadley har noen vanskelig bosser til meg. Skjønner det ikke treffer nykommere like godt.

For min del er er dette og Elden Ring det beste PS5 har å by på.

For min del er er dette og Elden Ring det beste PS5 har å by på. Kan ikke si meg annet hen enig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var final fantasy fan og har kost meg glugg ihjel med orginalen (og alle spillene utenom 16). Dette er et bra spill, men det er for mye. Mer er ikke alltid bra. Man blir lei. Jeg har kost meg mye med spillet, men er utbrent allerede når jeg kom til cosmo Canyon … 

Lenke til kommentar
Knafsen9091 skrev:

Var final fantasy fan og har kost meg glugg ihjel med orginalen (og alle spillene utenom 16). Dette er et bra spill, men det er for mye. Mer er ikke alltid bra. Man blir lei. Jeg har kost meg mye med spillet, men er utbrent allerede når jeg kom til cosmo Canyon … 

Har ganske motsatt opplevelse selv. Kom meg til Cosmo Canyon i går kveld, og gruer meg egentlig bare til det er over. Jeg foretrekker å spille så store spill over lang tid og gjøre mesteparten av sideinnholdet, men er forsåvidt enig i at noen sidegreier blir litt kjedelig i dette. Heldigvis er det mye valgfritt da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var ekstremt skeptisk til dette, etter slutten i Remake. Så skeptisk, at jeg vurderte hardt om jeg skulle kjøpe det i det hele tatt.

Så spilte jeg Remake på nytt, Intermission, og Crisis Core. Og vipps, så hadde jeg hypa meg selv gjennom taket, og kjøpte Rebirth. Jeg var 100% sikker på at jeg kom til å bli skuffa, fordi jeg hadde satt for store forventninger til det, men 85 timer senere(70 av de på en uke, selv med jobb), setter jeg heller spørsmålstegn til hva det var som trakk tiern. For gud bedre for et spill.

(Det kan også nevnes at det for meg er 10/10, og det bærer muligens også preg av at den eneste grunnen til at jeg fullførte storyen i XVI var fordi nettop historien var interessant, men resten av spillet var en total waste of time, for min del. Og Rebirth ler av XVI, og viser hvordan et moderne FF skal gjøres)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Peteguy skrev:

Har ikke ikke meg ikke gjennom storyen ennå. Men kan allerede si at dette blir en 10/10 for en gammel fanboy som meg. Sitter og gliser og nynner med når jeg spiller. Nostalgi og eufori! Spent på end game concent og håper chadley har noen vanskelig bosser til meg. Skjønner det ikke treffer nykommere like godt.

For min del er er dette og Elden Ring det beste PS5 har å by på.

Chadley? Joda, han har noen vanskelige. Men, eh, det fins værre bosser :D
Lenke til kommentar
MomentousMomentum skrev (25 minutter siden):
Peteguy skrev (16 timer siden):

Har ikke ikke meg ikke gjennom storyen ennå. Men kan allerede si at dette blir en 10/10 for en gammel fanboy som meg. Sitter og gliser og nynner med når jeg spiller. Nostalgi og eufori! Spent på end game concent og håper chadley har noen vanskelig bosser til meg. Skjønner det ikke treffer nykommere like godt.

For min del er er dette og Elden Ring det beste PS5 har å by på.

Ekspander  

Chadley? Joda, han har noen vanskelige. Men, eh, det fins værre bosser :D

De vanskeligst i remake var fra combat simulatoren hans. Så antok det er tilsvarende her etter hard er gjennomført 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...