Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Katteluke ekstrem varmelekkasje? Sureflap Connect


Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte oss en Sure Flap Connect da den skulle være bra.>
Ikke var det dumt med appstyring og lignende heller.

Men fy flate den er jo åpen rett ut. Er dette virkelig slik de skal være? Trekk og kaldt nå kan en si.
Ser rett ut på begge sider.

Noen som har erfaringer ? Er alle katteluker like ille? Denne var jo ikke billigst heller.

IMG_5146.thumb.jpg.ba2ac282ca65764c9a33b922bd1460f7.jpgIMG_5148.thumb.jpg.181bffe3e2f1fbbdc034a023a9906665.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en sånn, det er forøvrig min tredje..
Veldig greit å vite når kattene går ut eller inn, har to katter som elsker denne! Greit å vite at katta er ute og kan følge etter deg..

Nå er det jo en plastdør som skiller deg fra utelufta, du kan IKKE få noen 'ekstreme' lekkasjer der.
Bare pass på at døra LUKKER mellom hver kattepassering, noe som Sure Flap Connect gjør meget bra.
Fatter ikke at du kan mene denne er ille, du må forvente at det er LITT varmelekkasje, jeg merker ikke tapet her hos meg.
Eneste 'sprell' jeg har gjort på min er at den er koblet via en strømforsyning sånn at jeg slipper å tenke på batteri-problemer. 
Vet ikke om du kan finne isolerte luker hvis du plages med temperaturfall grunnet luka, husk at kattene skal klare å dytte denne opp selv da, ikke veldig sterke de katte-potene!
(Vil selvsagt merke kaldlufta hvis det er minus tretti grader ute og du har katteluka på soverommet.. Meeen..)
Tenk bare alt ubehaget du slipper da! 

Endret av Woff
Lenke til kommentar

Du kan prøve å fôre rundt luka. Det hjalp noe her inntil kattene skulle leke med det vi la rundt.

Jeg har lekt med tanken om å lage en slags tunnel gjennom en vegg med luke i hver ende, men vet ikke hvor godt dette vil fungere i praksis - hverken for katter eller vedlikehold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...