Gå til innhold

Bilde av 6620

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apropos EDGE ! Får vi det i Norge ? Eller blir vi pent nødt til å vente på UMTS ?

Kundeservice på NetCom vet faktisk ikke ..

Skrevet (endret)
P800 hvorfor ikke p900

For å illustrere enda bedre hvor lite Vgar er interresert i 6620... (P800 er stygg)

Apropos EDGE ! Får vi det i Norge ? Eller blir vi pent nødt til å vente på UMTS ?

Kundeservice på NetCom vet faktisk ikke ..

Tviler på at Telenor og NetCom gidder å bruke penger på EDGE når UMTS er så tett oppi *æva på dem allerede... Dessuten ville det bare bli mere å betale for oss brukere...

Edit: Øverste quoting...

Endret av tadcomp
Skrevet

Altså, gjør det så mye om telefonen er så stygg da.. ??

Jo forresten, det går en grense ved 3650/N-Gage, de er så stygg at jeg tror jeg hadde vært flau over å ta den opp av lommen når folk var tilstede.

¨

Men jeg tror ikke jeg hadde hatt noe problem å gått på byn med en god gammel 1610/1611

Skrevet

Må vel ha vært for å prøve å lage en ordentlig spillmobil? Kanskje for å prøve mot seg mot storebror spillegutt? Det kommer sikkert flere rene spillmobiler fremover, men kanskje det er Nintendo sin tur neste gang?

Skrevet
Høytaleren er jo bedriten og den har jo ikke minijack ut...

Det er ikke noe problem, den ahr jo POP-Port, og den gir ganke bra kvalitet på lyden. Følger vel med Handsfree som p f.eks. 7210 da.. (?)

Også må jeg bare si at p800 er genial, :w00t: og at den er pen. se bort fra størrelsen, den er pen. I forholdt til p900 blant annet, som ser altfør "røff" :thumbdown: ut på en måte, så er p800 penere i designet.. :thumbup:

Måtte bare få det frem... :yes:

Skrevet
Men det jeg ikke skjønner er hvorfor lanserte nokia den når det er så mange som som syns den er latterlig og stygg?

må vel være bedre å ha en småstygg mobil; men som virker bra (software)... Men i n-gage's tilfelle er den desverre for stygg... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...