Gå til innhold

Telt: fjellreven abisko lite 2 erfaringer?


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg fjellreven abisko lite 2 som et telt å bruke når det kun er meg og hunden. Har idag et helsport telt for 3 personer som jeg syns veier litt mye  når det kun er meg. 

Er det noen her som har brukt eller eier fjellreven abisko lite 2 selv? Forsøkt å finne sted å leie, men finner ingen som leier ut det nevnte teltet.

Også vurdert fjellreven endurance 2 da det har litt større fortelt. Men det viktigste er vekt slik jeg ser det. Har sakte men sikkert oppgradert utstyret mitt til ting som veier litt mindre, uten å være hardnakket gramjeger.

Endret av Pugnax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pugnax skrev (16 minutter siden):

Vurderer å kjøpe meg fjellreven abisko lite 2 som et telt å bruke når det kun er meg og hunden. Har idag et helsport telt for 3 personer som jeg syns veier litt mye  når det kun er meg. 

Er det noen her som har brukt eller eier fjellreven abisko lite 2 selv? Forsøkt å finne sted å leie, men finner ingen som leier ut det nevnte teltet.

Også vurdert fjellreven endurance 2 da det har litt større fortelt. Men det viktigste er vekt slik jeg ser det. Har sakte men sikkert oppgradert utstyret mitt til ting som veier litt mindre, uten å være hardnakket gramjeger.

Hvorfor vurderer du ikke Helsport?

Ringstind superlight 2.

 

 

Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (2 timer siden):

Hvorfor vurderer du ikke Helsport?

Ringstind superlight 2.

 

 

Vurderte denne helt i starten, men er veldig fan av tunneltelt varianten. Samt at jeg foretrekker å ha et rom på en side, og liker ikke helt slopen på taket. 

 

Endret av Pugnax
Lenke til kommentar
Pugnax skrev (2 timer siden):

Vurderte denne helt i starten, men er veldig fan av tunneltelt varianten. Samt at jeg foretrekker å ha et rom på en side, og liker ikke helt slopen på taket. 

 

Hadde en flott opplevelse, med det Helsport Rondane teltet ( verdens letteste 4 manns telt, i den tiden ) jeg hadde. 

Det begynte aa sprekke i endene, paa stengene, etter garantitiden, 5 aar, var gaatt ut. var vist uheldige med de stengene, som de fikk produsert i Tjekkia da, hvis jeg husker riktig.

Jeg ringte til fabrikken og klaget, siden garantitiden var gaatt ut, var det ikke forhandlers problem lenger.

Hun i telefonen, spurte meg pent og hoeflig, om hun kunne faa lov til aa sende meg nye, bedre og lettere stenger og jeg fikk en noedspakke, til reperasjon av stengene i tilfelle de ble skadet under tur og en morropakke, med sokker, lagd av soveposestoff og andre smaating.

Kanonservice!

Kjoepte de dyreste stoevlene, som var i butikken, Lundhags, som krympet to nummer, om jeg ikke var klar over det? At de krympet? Moekkaservice.

Kjenner ikke Fjellreven, hadde en jakke, en gang i tiden, men har ikke proevd teltene dems.

Rondaneteltet, ble naermest blaast flatt i Rondane, naar vi var der, men sto som fjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...