Gå til innhold

Billig HDD - med hensyn til pris per MB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de fleste ligger på samme nivået.

Er små svingninger selvfølgelig, men har inntrykket at en vare koster stort sett det samme uansett hvor du kjøper det.

 

Og som Larsc skriver, de har 250 GB WD på tilbud ;)

Riktignok en JB disk, skulle jeg kjøpt en disk i dag ville det vært en PB disk, for den er mere stillegående.

(Kjøpte forresten en 160 GB WD disk i overigår, PB seff..) :yes:

Endret av snole
Lenke til kommentar
Hvorfor bruker folk komplett som pris referanse? Det finnes jo et hav av webshoper som ligger under dem i pris? Greit nok de er størst men det er jo ikke vits i å prøve å monopolisere dem

Jeg tror det er på grunn at Komplett har den største utvalg av varer. Hvis du kjøper hele datamaskin i deler, det er mest sannsynlig at du skal finne alt du trenger hos Komplett så at du ikke bruker 2 eller 3 nettbutikker. Da blir det dyrere (p.g.a. frakt) enn hos Komplett.

Også, fraktpriser hos Komplett er rimelige i forhold til NOEN andre butikker.

IMHO

Lenke til kommentar
Synes de fleste ligger på samme nivået.

Er små svingninger selvfølgelig, men har inntrykket at en vare koster stort sett det samme uansett hvor du kjøper det.

 

Og som Larsc skriver, de har 250 GB WD på tilbud ;)

Riktignok en JB disk, skulle jeg kjøpt en disk i dag ville det vært en PB disk, for den er mere stillegående.

(Kjøpte forresten en 160 GB WD disk i overigår, PB seff..) :yes:

litt sånn off-topic, men hva betyr PB og JB ?

Hva er forskjellen? :blush:

Lenke til kommentar

la nå ikke den her posten utvikle seg til en post om komplett og andre nettbutikker. Hold dere on-topic!! :dremel:

Litt ON-TOPIC: Synes det blir feil å sammenligne pris kun etter mb. Man må tenke litt støynivå og kvalitet også. For ikke å snakke om ytelse.. Men du var vel kanskje klar over det og ville kun ha svar på pris pr mb du... :p

Lenke til kommentar
la nå ikke den her posten utvikle seg til en post om komplett og andre nettbutikker. Hold dere on-topic!! :dremel:

Litt ON-TOPIC: Synes det blir feil å sammenligne pris kun etter mb. Man må tenke litt støynivå og kvalitet også. For ikke å snakke om ytelse.. Men du var vel kanskje klar over det og ville kun ha svar på pris pr mb du... :p

Foreløpig har jeg 3 HDD

 

1xS-ATA WD120GB,

1xMaxtor160GB,

1xIEEE1394/USB2.0 WD120GB

 

Siden de er nesten fulle, må jeg kjøpe en til.

Støy er ikke noen problem siden PC'en min bråker veldig mye.....

 

I går kjøpte jeg Sony PC105 videokamera og trenger mer plass for å lagre og redigere video (litt off-topic, men måtte skryte.... :blush: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...