Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Erfaringer med Cipramil?


bella

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk på disse for mange år siden og har ikke noe positivt å si. Fikk masse bivirkninger hvor det mest plagsomme var søvnmangel (som det var ment å forbedre), elektriske støt i hodet når jeg flyttet blikket. Ingen virkning for hva det var ment å hjelpe for. Etter dette ble en masse andre lignende preparater forsøkt uten virkning. Mitt problem var søvnmangel som legende mente skyldes en generalisert angstlidelse, men de tok feil.

Lenke til kommentar
Gjest f8782...b26

Hei!

Jeg har gått på Citalopram (Cipramil er såvidt meg bekjent bare et annet navn) i to omganger over flere år i en henholdsvis lav dose.

Jeg har ikke hatt noe nevneverdig bivirkning, i oppstartsfasen kunne jeg kjenne litt på munntørrhet og bitelitt kvalme - dette gikk over etter et par måneder.

Jeg har ikke hatt noe problem med ereksjon (som har erfart og andre frykter) og har ikke kjent på noen "støt" (disse kan også komme ved f.eks veldig rask nedtrapping, jeg merket ikke noe til dette første gang jeg sluttet.)

Jeg for min del er ganske fornøyd med den effekten jeg føler jeg får og håper du får forventet effekt av dem!

Lykke til.

Anonymous poster hash: f8782...b26

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...