Gå til innhold

Se alle trailerne fra onsdagens PlayStation-presentasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Walkyrje skrev (15 minutter siden):

Stellar Blade, Dragon Dogma 2 og Rise of the Ronin er vel det eneste som frister meg.

Hehe, så forskjellig kan man være. Det var faktisk de 3 spillene jeg ble MINST fristet av.

For min del var det Helldivers 2 (Enern var fantastisk), Death Stranding 2 og det der nye Kojima-spillet som frister mest.

Endret av Gringorilla
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev:
Walkyrje skrev (15 minutter siden):

Stellar Blade, Dragon Dogma 2 og Rise of the Ronin er vel det eneste som frister meg.

Hehe, så forskjellig kan man være. Det var faktisk de 3 spillene jeg ble MINST fristet av.

For min del var det Helldivers 2 (Enern var fantastisk), Death Stranding 2 og det der nye Kojima-spillet som frister mest.

Ja kan jo ikke være enig i alt heller :) Helldivers 2 kan jo være bra. Men jeg har blitt så gammel at det er ingen som vil spille med meg online. Og dem jeg spilte med har gått over til xbox :P
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev:
Walkyrje skrev (15 minutter siden):

Stellar Blade, Dragon Dogma 2 og Rise of the Ronin er vel det eneste som frister meg.

Hehe, så forskjellig kan man være. Det var faktisk de 3 spillene jeg ble MINST fristet av.

For min del var det Helldivers 2 (Enern var fantastisk), Death Stranding 2 og det der nye Kojima-spillet som frister mest.

Helldivers var fantastisk, og jeg har gleda meg lenge til to'ern, så skuffelsen var ekstremt stor når mann fikk se traileren - dette er et helt annet spill. Gameplay kan jo ikke sammenlignes engang. Skjønner ikke hva de har tenkt med etter suksessen de hadde med en'ern.
Lenke til kommentar

Helt sykt fett med Stellar Blade. Spillet jeg lett gleder meg mest til i år. Inspirasjon fra både Bayonetta og Nier: Automata, noen av mine favorittspill. Ja takk!


Death Stranding 2: Oppfølgeren til et annet favorittspill noen gang. En oppfølger jeg ikke visste jeg trengte, men etter i går så blir ventetiden vanskelig.


Aldri spillt et Metro spill. Kom bare aldri så langt, men nå har jeg muligheten, og det i VR.


Judas: En spirituell oppfølger til atter et favorittspill, Bioshock? Jaaaa takk!

 

Nintendo sin tur nå. Og de med en ny konsoll i år. 2024 begynner å komme seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...