Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden):

😂😂😂Ja det tviler jeg ikke på :rofl:.

Du altså 🤣 ❤️

Håper jeg får lov å se en gang da ❤️

Mye av det ligger pakket ned for å unngå at de blir fulle av støv og skitt. Men her er en bergkrystall jeg har funnet 🤩

20240409_152227.thumb.jpg.fb24226fa35d5713142f2ffa646d0888.jpg

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden):

Ny stavmikser 🥳🥳🥳.

Så kan barna mine lage smoothie som de elsker ❤️😂

Best i test og anbefalt av Tek.no 🥳.

Pleier å sjekke der før jeg kjøper noe 😂

Liker ikke å kjøpe katta i sekken 😂

😂😂😂😂

 

17126689994957108594613059092606.jpg

https://www.kitchn.no/kjokken/kjokkenapparater/stavmiksere/bamix-mono-stavmikser-200w-c-svart/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiMmwBhDmARIsABeQ7xT5OLBNUbatta248V2HoTj5R1kp5h5pOJWI9KB3OXcZaVLQ_ZsTUHwaAtEUEALw_wcB

Den gamle Braun stavmikseren som jeg har hatt siden 2003 streiket plutselig for meg etter lang og tro tjeneste 😂🏆.

Den fikk jeg i gave en gang i tiden når jeg var ernæringskokk lærling på sykehuset i Arendal. Så kjenner omtrent til alle korridorene på sykehuset 😂

Husker vi var to lærlinger som skulle frakte mat til psyk postene. For å komme dit måtte vi helt ned i kjelleren der kapellet lå. Det synes vi var skummelt husker jeg.

Så måtte vi gå i den lange korridoren der det stod mange sykesenger klare til bruk. 

Så låste de oss inn for å levere maten.

Husker veldig godt jeg så en dame med lyst hår. Tror hun var ca 50 år eller noe.

Så sa hun til meg. "Jeg stoler på du"😂

Jeg skjønte jo selvfølgelig ikke bæret den gangen, men den setningen har fulgt meg av en eller annen grunn....

Det gjorde inntrykk på meg husker jeg.

Jeg ble ikke redd eller noe.

Bare veldig forundret husker jeg.

Jeg lurte jo veldig på hva ho mente med det kan du si, for ho kjente jo ikke meg....

Har aldri sett dama før 😂.

Så det var spesielt må jeg si.....

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Jippi Trampolina overlevde vinteren 😂🥳👏🏻.

Det hadde jeg faktisk ikke trodd, for her har det vært en del snø❄️❄️❄️.

Og det har vært sykt glatt ute...

Regne skøyteisen 😂.

Jeg skulle rekke en avtale så måtte jeg dette på fua mi for det var så himla steike glatt. Så sklei jeg langs ned hele bakken😂.

Tror du jeg hylte eller? 😂😂😂

Så måtte jeg gå i kanten der det var snø oppetter igjen for å karre meg inn.

Så det har gått mye Lecakuler og jeg har strødd veldig mye.

Det verste var når jeg skulle kjøre ut med bilen så begynte de en å skli sideveis, og jeg har piggdekk 😂. Så stoppa jeg bilen. Heldigvis så stod den på brekket 😂.

Henta mer Leca strøssel og strødde foran bilen min😂. Så det gikk heldigvis bra 👌.

Det gikk ikke så bra for han stakkars sjåføren som skulle levere en sofa til ho som bor under. Ellen heter ho. Han klarte å bulke arbeidsbilen sin....

Tror ikke han hadde piggdekk nei....

Virka ikke sånn....

17126706104472676026974067839579.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden):

https://www.kitchn.no/kjokken/kjokkenapparater/stavmiksere/bamix-mono-stavmikser-200w-c-svart/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiMmwBhDmARIsABeQ7xT5OLBNUbatta248V2HoTj5R1kp5h5pOJWI9KB3OXcZaVLQ_ZsTUHwaAtEUEALw_wcB

Den gamle Braun stavmikseren som jeg har hatt siden 2003 streiket plutselig for meg etter lang og tro tjeneste 😂🏆.

Den fikk jeg i gave en gang i tiden når jeg var ernæringskokk lærling på sykehuset i Arendal. Så kjenner omtrent til alle korridorene på sykehuset 😂

Husker vi var to lærlinger som skulle frakte mat til psyk postene. For å komme dit måtte vi helt ned i kjelleren der kapellet lå. Det synes vi var skummelt husker jeg.

Så måtte vi gå i den lange korridoren der det stod mange sykesenger klare til bruk. 

Så låste de oss inn for å levere maten.

Husker veldig godt jeg så en dame med lyst hår. Tror hun var ca 50 år eller noe.

Så sa hun til meg. "Jeg stoler på du"😂

Jeg skjønte jo selvfølgelig ikke bæret den gangen, men den setningen har fulgt meg av en eller annen grunn....

Det gjorde inntrykk på meg husker jeg.

Jeg ble ikke redd eller noe.

Bare veldig forundret husker jeg.

Jeg lurte jo veldig på hva ho mente med det kan du si, for ho kjente jo ikke meg....

Har aldri sett dama før 😂.

Så det var spesielt må jeg si.....

Spennende historie 🤩 Da er du flink til å lage mat tenker jeg! Jeg er også flink til å lage mat, flinkere enn søsteren min som er utdannet kokk, hehe 😁🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden):

Jippi Trampolina overlevde vinteren 😂🥳👏🏻.

Det hadde jeg faktisk ikke trodd, for her har det vært en del snø❄️❄️❄️.

Og det har vært sykt glatt ute...

Regne skøyteisen 😂.

Jeg skulle rekke en avtale så måtte jeg dette på fua mi for det var så himla steike glatt. Så sklei jeg langs ned hele bakken😂.

Tror du jeg hylte eller? 😂😂😂

Så måtte jeg gå i kanten der det var snø oppetter igjen for å karre meg inn.

Så det har gått mye Lecakuler og jeg har strødd veldig mye.

Det verste var når jeg skulle kjøre ut med bilen så begynte de en å skli sideveis, og jeg har piggdekk 😂. Så stoppa jeg bilen. Heldigvis så stod den på brekket 😂.

Henta mer Leca strøssel og strødde foran bilen min😂. Så det gikk heldigvis bra 👌.

Det gikk ikke så bra for han stakkars sjåføren som skulle levere en sofa til ho som bor under. Ellen heter ho. Han klarte å bulke arbeidsbilen sin....

Tror ikke han hadde piggdekk nei....

Virka ikke sånn....

17126706104472676026974067839579.jpg

Haha optisk illusjon 😂

Er jo egentlig slik vi ser verden på en måte 😂

Opp ned 😂

https://www.interoptik.no/oyehelse/fakta-om-oyet/

 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Spennende historie 🤩 Da er du flink til å lage mat tenker jeg! Jeg er også flink til å lage mat, flinkere enn søsteren min som er utdannet kokk, hehe 😁🐶🥰

Tusen takk ❤️.

Har du en søster som er utdannet kokk? 

Da er du veldig veldig heldig ❤️.

Håper hun lager mye god mat til deg 👌

Så håper jeg du hjelper henne også da selvsagt.

Alltid hyggelig og få hjelp på kjøkkenet i en eller annen form 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Min favoritt is 😋

Den er skikkelig god 😂🏆.

Husker en gang i Tyrkia når dattera mi var bare åtte måneder, så skulle jeg prøve å gi ho is for aller første gang 😂.

Det er det morsomste ansiktsuttrykket jeg har sett noen gang 😂😂😂.

Den grimasene 😂.

Priceless 😂🏆.

Har noen bilder fra det 👌.

17126715911667911524047897080733.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden):

Tusen takk ❤️.

Har du en søster som er utdannet kokk? 

Da er du veldig veldig heldig ❤️.

Håper hun lager mye god mat til deg 👌

Så håper jeg du hjelper henne også da selvsagt.

Alltid hyggelig og få hjelp på kjøkkenet i en eller annen form 😉

Vel jeg er flinkere enn henne da... så det er jeg som lager den beste maten 🤪 😁 Hun jobber ikke som kokk pga en skade hun fikk i lærlingetiden sin, så hun utdannet seg videre innen økonomi. 

Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden):

Hva liker du å lage da? 

Jeg liker å lage alt som er godt, spesiellt italiensk mat, og konfekt og kaker. Jeg er en skikkelig kakemons 😋

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Vel jeg er flinkere enn henne da... så det er jeg som lager den beste maten 🤪 😁 Hun jobber ikke som kokk pga en skade hun fikk i lærlingetiden sin, så hun utdannet seg videre innen økonomi. 

Jeg liker å lage alt som er godt, spesiellt italiensk mat, og konfekt og kaker. Jeg er en skikkelig kakemons 😋

Kan jeg kalle deg KAKE MONSTERET AS nå 😝

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...