Maskinfører Skrevet i går, 16:08 Forfatter Skrevet i går, 16:08 MR SPEED skrev (40 minutter siden): Fine dem 😀❤️ 1
MR SPEED Skrevet i går, 16:25 Skrevet i går, 16:25 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja de gjorde det ☹️☹️ Trippelure er som meg har angst,,, han forvant her fra trur jeg har eposten hans men trur ikke gi han ut her..jeg hadde det helt jevlig for 2 dager siden, selv om det er noen dager siden kunde trengt none da, for å få det litt bedre kunde trenkt en flaske vodka eller hasj... men jeg gir ikke opp da for selv om dagen gått til helvete da nesten er en oppe der jeg kan spøre da jesus vet jeg fått hjelp før er ikke tull det her så han her 100% sant å seriøst tar gud i vitne på det slipper ikke tråden her da spørt for deg par ganger oxo 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:50 Skrevet i går, 16:50 MR SPEED skrev (2 timer siden): Maskinfører skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ja 👍❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet i går, 17:10 Skrevet i går, 17:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Så nå kan sette ny rekord i spamme dere 2🤪 epost sende epost til dere klikker😝 dere hevne dere da på meg 😍😝 Pm er love å da 🥳🥳🥰😝 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:22 Skrevet i går, 17:22 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Så nå kan sette ny rekord i spamme dere 2🤪 epost sende epost til dere klikker😝 dere hevne dere da på meg 😍😝 Pm er love å da 🥳🥳🥰😝 Du vet at vi kan jo bare slå av varslene våre både på forumet og på epost, så da kan du spamme oss til du blir blå. Og vi merker det ikke.😉😉
Maskinfører Skrevet i går, 17:31 Forfatter Skrevet i går, 17:31 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdagskveld.♥️♥️ Fin og god tirsdagskveld ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Du vet at vi kan jo bare slå av varslene våre både på forumet og på epost, så da kan du spamme oss til du blir blå. Og vi merker det ikke.😉😉 Som dere spammer meg da, blir nesten redd Da jeg logger meg pluslig ser @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👍👍 Endret 23 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (8 minutter siden): Som dere spammer meg da, blir nesten redd Da jeg logger meg pluslig ser @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👍👍 Ja vi er her og passer på deg.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (23 minutter siden): Fin og god tirsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Du vet at vi kan jo bare slå av varslene våre både på forumet og på epost, så da kan du spamme oss til du blir blå. Og vi merker det ikke.😉😉 Sender nye bilder den her 🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (16 minutter siden): Sender nye bilder den her 🥰 ♥️♥️♥️♥️
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): Trippelure er som meg har angst,,, han forvant her fra trur jeg har eposten hans men trur ikke gi han ut her..jeg hadde det helt jevlig for 2 dager siden, selv om det er noen dager siden kunde trengt none da, for å få det litt bedre kunde trenkt en flaske vodka eller hasj... men jeg gir ikke opp da for selv om dagen gått til helvete da nesten er en oppe der jeg kan spøre da jesus vet jeg fått hjelp før er ikke tull det her så han her 100% sant å seriøst tar gud i vitne på det slipper ikke tråden her da spørt for deg par ganger oxo Ja han har angst nei ikke gi den ut Whiskey funker da 😀 ja Jesus fungerer bestandig ja 1
Maskinfører Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Detta er dårlig når jeg venter på at rifla mi skal gjenges opp og jeg har venta i 3 uker alt så dukker en tulling opp og får gjort ting på dagen 😡 Ikke svarer han på Epost heller sendte en den 5 Oktober og en den 13 oktober intet besvart. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Detta er dårlig når jeg venter på at rifla mi skal gjenges opp og jeg har venta i 3 uker alt så dukker en tulling opp og får gjort ting på dagen 😡 Ikke svarer han på Epost heller sendte en den 5 Oktober og en den 13 oktober intet besvart. Maskinfører skrev (2 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ ♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Børsemakere er gull verdt. Godmorgen til deg, maskinfører. Alt nokså vel i dag? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Børsemakere er gull verdt. Godmorgen til deg, maskinfører. Alt nokså vel i dag? Maskinfører skrev (5 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god onsdag ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kjøpte usb-A til usb-c.... hva er det bilder under her Usb adapter hva skal bruke de til er noen usb a ledinger ennå jeg har usb A går snart på vei ut USB C er på vei inn da bilde 2 er USB C Usb A under Er i pc din deres usb c under her Den hvite her Usb A til usb c her hva gjør usb C ladder exe mobilen din alle mobiler snart skal må ha usb C nå fortere du får raskere strøm i den da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå