Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (38 minutter siden): Ble glad nå du får mat da @Maskinfører ❤️❤️ Ja de glemte meg ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 1. mai Forfatter Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (41 minutter siden): Bra @Maskinfører 👍👍 ikke har glemt deg 😍😍❤️❤️ Ja er det 👍👍😍😍❤️❤️ 2
Kassettspiller Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Maskinfører skrev (6 timer siden): Skulle ønske noen ville besøkt meg i dag ☺️☹️☹️ Jeg og mannen min hilser og ønsker deg alt godt🩷 Skulle gjerne besøkt deg om jeg kunne🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Kassettspiller skrev (3 timer siden): Jeg og mannen min hilser og ønsker deg alt godt🩷 Skulle gjerne besøkt deg om jeg kunne🥰 Vi ønsker deg en fin og god helg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai Kassettspiller skrev (5 timer siden): Jeg og mannen min hilser og ønsker deg alt godt🩷 Skulle gjerne besøkt deg om jeg kunne🥰 Tusen takk @Kassettspiller hils tilbake 🥰 2
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (6 timer siden): @Maskinfører fikk du mat ❤️❤️ Ja ❤️❤️ 1
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai Skal bort fra Overvåknings avdelingen til Uka og en etasje ned 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Skal bort fra Overvåknings avdelingen til Uka og en etasje ned Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja ❤️❤️ Maskinfører skrev (7 timer siden): Tusen takk @Kassettspiller hils tilbake 🥰 Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ Fin og god fredag ❤️ ❤️ 1
MR SPEED Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Skal bort fra Overvåknings avdelingen til Uka og en etasje ned GOOD bedring @Maskinfører ❤️😍❤️😍😊😊 2
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (26 minutter siden): GOOD bedring @Maskinfører ❤️😍❤️😍😊😊 Tusen takk 😍❤️😍☺️☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk 😍❤️😍☺️☺️ MR SPEED skrev (3 timer siden): GOOD bedring @Maskinfører ❤️😍❤️😍😊😊 Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god fredag ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin dag ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (11 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin dag ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2. mai Forfatter Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️
MR SPEED Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Honnør til Mick jagger keith richard ron wood i ROLLING STONES 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Honnør til Mick jagger keith richard ron wood i ROLLING STONES ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Maskinfører skrev (6 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå