Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fin og god fredagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
75192 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Tull, igjen forumet henger seg opp sånn at det blir dobbeltpost.😞😞 så dere fått med dere dobbel posting, hm så 3 poster etter vær andre @Sviskepott sinn tråd jeg innrømmer jeg poster mye etter vær andre gjør dere det har nå bilde bevis da på dere i mobilen lar de ligge der inntil videre da 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 75192 skrev (12 minutter siden): så dere fått med dere dobbel posting, hm så 3 poster etter vær andre @Sviskepott sinn tråd jeg innrømmer jeg poster mye etter vær andre gjør dere det har nå bilde bevis da på dere i mobilen lar de ligge der inntil videre da Her i tråden har vi lov til å poste så mye vi vil for vi har tillatelse av @Maskinførerdu kan bare spørre han selv. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
75192 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Her i tråden har vi lov til å poste så mye vi vil for vi har tillatelse av @Maskinførerdu kan bare spørre han selv. han bestemmer ikke her 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi kommer aldri til å svare på negative siteringer mer. for sånt skaper bare kvalme her inne. og det vil vi ikke ha i denne hyggelige tråden her. 1
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Her i tråden har vi lov til å poste så mye vi vil for vi har tillatelse av @Maskinførerdu kan bare spørre han selv. Ja det har dere 😀😀
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Forumreglene sier ingen spamming, men i Off topic-delen av forumet syns jeg ærlig talt ikke det burde gjelde, i tråder som ikke vises på hovedsida. Spesielt ikke hvis trådstarter av en off topic-tråd sier at det er greit. Det er nå min mening, men enhver får ha sin mening. Endret 6 timer siden av N-4K0 1
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Fått advarsel igjen så sier takk for meg på Diskusjon.no @Tussi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )og dere andre lykke til videre jævla møkkaforum vi kan møtes på Diskutopia 1
Tussi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Fått advarsel igjen så sier takk for meg på Diskusjon.no @Tussi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )og dere andre lykke til videre jævla møkkaforum vi kan møtes på Diskutopia 😪😪😪😪😪😪😪🥰🥰🥰🥰
Delvis Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Syns det fungerer bra at @Maskinfører bestemmer her på en måte 🙂 Har kjent til 75192 ganske langt tilbake og mye på forumkafeen før, og vet det er bare litt rar morro erting han sier han av og til Vet det, har sett det mange ganger før 😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja det har dere 😀😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden N-4K0 skrev (1 time siden): Forumreglene sier ingen spamming, men i Off topic-delen av forumet syns jeg ærlig talt ikke det burde gjelde, i tråder som ikke vises på hovedsida. Spesielt ikke hvis trådstarter av en off topic-tråd sier at det er greit. Det er nå min mening, men enhver får ha sin mening. Vi er helt enige. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Fått advarsel igjen så sier takk for meg på Diskusjon.no @Tussi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )og dere andre lykke til videre jævla møkkaforum vi kan møtes på Diskutopia Så kjipt, vi håper at du ombestemmer deg og blir her, for vi vil ha deg her vet du.♥️♥️ Endret 5 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (1 time siden): 😪😪😪😪😪😪😪🥰🥰🥰🥰 Vi håper Maskinfører ombestemmer seg og blir her, for vi vil ha han her.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Delvis skrev (27 minutter siden): Syns det fungerer bra at @Maskinfører bestemmer her på en måte 🙂 Har kjent til 75192 ganske langt tilbake og mye på forumkafeen før, og vet det er bare litt rar morro erting han sier han av og til Vet det, har sett det mange ganger før 😉 Vi har kjent 75192 siden desember 2018, så vi vet det. Og vi begynner å kjenne han og humoren hans nå.😉😉
Sviskepott Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Maskinfører skrev (6 timer siden): Fått advarsel igjen så sier takk for meg på Diskusjon.no @Tussi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )og dere andre lykke til videre jævla møkkaforum vi kan møtes på Diskutopia Men i alle dager da! Det var ikke godt nytt og jeg håper at du kjemper i mot om det går. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Så kjipt, vi håper at du ombestemmer deg og blir her, for vi vil ha deg her vet du.♥️♥️ Dette skriver jeg under på og går gjerne i protesttog med vennene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå