Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Neste gang du er ute på tivoli og skal ta bergogdalbane ta med noen bolter å muttere og kakk han framfor deg på skulderen og si at dem datt ut av setet hans da vil turen bli 100 ganger mere moro haha
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Delvis skrev (2 timer siden): Fikk også en smart klokke til jul.☺️ Har sluttet forlengst å ha klokke på armen, så vet ikke om jeg får til å bruke den hehe. Godt Nyttår👍 Maskinfører skrev (2 timer siden): Koselig klokke 😀 ønsker meg godt nytt år 🎆🎆🎇🎇🥳🥳 Maskinfører skrev (8 timer siden): 🥰🥰 Vi ønsker dere en fin og god 1.nyttårsdag og et godt nyttår.🎆🎆🎇🎇🥳🥳 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (31 minutter siden): Neste gang du er ute på tivoli og skal ta bergogdalbane ta med noen bolter å muttere og kakk han framfor deg på skulderen og si at dem datt ut av setet hans da vil turen bli 100 ganger mere moro haha 1 1
Delvis Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Med min høydeskrekk hadde jeg gått fra vettet i en bergogdalbane Får vondt i magen bare av å se bilder av sånt 🤢 1
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Delvis skrev (15 minutter siden): Med min høydeskrekk hadde jeg gått fra vettet i en bergogdalbane Får vondt i magen bare av å se bilder av sånt 🤢 Sånn ? 😀
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god 1.nyttårsdag og et godt nyttår.🎆🎆🎇🎇🥳🥳 Fin og god 1 nyttårsdag og godt nytt år 🎆🎆🎇🎇🥳🥳
Delvis Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar (endret) Maskinfører skrev (18 minutter siden): Sånn ? 😀 Huff 😵💫 Og enda mer se folk som står utpå kanten av preikestolen. Der skal jeg aldri opp der jeg Endret 1. januar av Delvis 1
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Delvis skrev (6 minutter siden): Huff 😵💫 Og enda mer se folk som står utpå kanten av preikestolen. Der skal jeg aldri opp der jeg Ja men det er jo bare morro ? 😀 kanskje vi skal ta en tur sammen ? 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar N-4K0 skrev (1 time siden): Godt nytt år til deg også @Colin. Colin. skrev (1 time siden): Godt nytt år folkens! 🎆🎉 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja men det er jo bare morro ? 😀 kanskje vi skal ta en tur sammen ? 😀 Delvis skrev (3 timer siden): Huff 😵💫 Og enda mer se folk som står utpå kanten av preikestolen. Der skal jeg aldri opp der jeg Maskinfører skrev (3 timer siden): Fin og god 1 nyttårsdag og godt nytt år 🎆🎆🎇🎇🥳🥳 Maskinfører skrev (3 timer siden): Sånn ? 😀 Maskinfører skrev (3 timer siden): Delvis skrev (3 timer siden): Med min høydeskrekk hadde jeg gått fra vettet i en bergogdalbane Får vondt i magen bare av å se bilder av sånt 🤢 Vi ønsker dere alle sammen en fin og god 1.nyttårsdagskveld.🎆🎆🎇🎇🥳🥳 1 3
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (56 minutter siden): Vi ønsker dere alle sammen en fin og god 1.nyttårsdagskveld.🎆🎆🎇🎇🥳🥳 Ønsker dere også en fin og god 1 nyttårsdagkveld 🎆🎆🎇🎇🥳🥳
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (31 minutter siden): Ønsker dere også en fin og god 1 nyttårsdagkveld 🎆🎆🎇🎇🥳🥳 Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 1
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️
75192 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Delvis skrev (6 timer siden): Med min høydeskrekk hadde jeg gått fra vettet i en bergogdalbane Får vondt i magen bare av å se bilder av sånt 🤢 Har du vr briller roller coastter i 360 er som du sitter der testa i går 👍👍 Da kan du sitte i godstolen
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ 75192 skrev (3 timer siden): Har du vr briller roller coastter i 360 er som du sitter der testa i går 👍👍 Da kan du sitte i godstolen 75192 skrev (3 timer siden): Goodt nytt år alle her ❤️❤️❤️❤️❤️ Vi ønsker dere et fint og godt 2026.♥️♥️ 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå