Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden):

Vi lurer på om dette er gamle Legosett??🥰🥰

Jeg foretok nettopp en sjekk og det sett hvis bilder I siterte er utkommet nu i år :) samme med Star Trek, som er et nytt Lego-tema.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

@Tussi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @75192 @SVK2 @Sviskepott         Syns Moderatorene oppfører seg dårlig mot meg   så jeg har bestemt meg for  og legge ned denne profilen ber om respekt for dette og ha en god jul til alle sammen jeg feirer ikke jul lenger så dette var bare det jeg ville si og dette forumet er bare for personer som er en del av ett felleskap virker det ut som  takk for meg disse i  3  årene                                       Med Vennlig Hilsen deres venn  Maskinfører 

• Hjerte 3
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

@Tussi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @75192 @SVK2 @Sviskepott         Syns Moderatorene oppfører seg dårlig mot meg   så jeg har bestemt meg for  og legge ned denne profilen ber om respekt for dette og ha en god jul til alle sammen jeg feirer ikke jul lenger så dette var bare det jeg ville si og dette forumet er bare for personer som er en del av ett felleskap virker det ut som  takk for meg disse i  3  årene                                       Med Vennlig Hilsen deres venn  Maskinfører 

Ånei, vi er glad i deg @Maskinfører❤️❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Ja, nå ble jeg lei meg, @Maskinfører Hva har skjedd? Du er da vår venn her inne og jeg har aldri oppdaget
en eneste feil med deg. Bare hyggelig er du. Skriv PM til meg om du vil.  :(     

Ja, @Maskinfører, skriv PM til meg lg om du vil

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Det var trist å høre, vi kommer til å savne deg her inne vår gode venn @Maskinfører:cry::cry::love::love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...