Maskinfører Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 75192 skrev (43 minutter siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja 🙂 1
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Personlig har jeg aldri hatt sansen for designet på USS Enterprise og de andre skipene med samme utseende i Star Trek. Den enorme, flate "tallerkenen" og de lange seksjonene som forbinder den og motorene med den nedre hoveddelen av skipet ser etter min mening både dumt og urealistisk ut. Jeg syns definitivt at Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp, stjerneskipmodellen best kjent for skipet Millennium Falcon, er tusen ganger bedre av design, selv om Enterprise definitivt ser mer aerodynamisk ut. Men hver sin smak Dagens nerding fra meg 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 75192 skrev (1 time siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god lørdag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden N-4K0 skrev (30 minutter siden): Personlig har jeg aldri hatt sansen for designet på USS Enterprise og de andre skipene med samme utseende i Star Trek. Den enorme, flate "tallerkenen" og de lange seksjonene som forbinder den og motorene med den nedre hoveddelen av skipet ser etter min mening både dumt og urealistisk ut. Jeg syns definitivt at Corellian Engineering Corporation model YT-1300fp, stjerneskipmodellen best kjent for skipet Millennium Falcon, er tusen ganger bedre av design, selv om Enterprise definitivt ser mer aerodynamisk ut. Men hver sin smak Dagens nerding fra meg Vi ønsker deg også en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdagskveld.♥️♥️ Fin og god Lørdsgskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden N-4K0 skrev (9 minutter siden): God kveld type lørdags Vi håper at du koser deg i kveld.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (18 minutter siden): Fin og god Lørdsgskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Takk vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Maskinfører skrev (16 minutter siden): Takk vi tenker på dere også ❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
N-4K0 Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Vi håper at du koser deg i kveld. Takk for Deres meget hyggelige hilsen, jeg håper at også I har en hyggelig kveld 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden N-4K0 skrev (1 minutt siden): Takk for Deres meget hyggelige hilsen, jeg håper at også I har en hyggelig kveld Ja vi har en aldeles nydelig hyggelig koselig kveld i gode forumvenners lag.😉😉 2
Maskinfører Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 2
N-4K0 Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Måtte I også ha en fortreffelig kveld, herr Maskinfører 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Maskinfører skrev (25 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden N-4K0 skrev (23 minutter siden): Måtte I også ha en fortreffelig kveld, herr Maskinfører Tusen takk @N-4K0ha en fortreffelig kveld dere også 😀 1
Maskinfører Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja det blir vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Delvis skrev (13 minutter siden): God lørdags aften alle 👍🙂 Tusen Takk, vi ønsker deg en fin og god helg videre.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det blir vi også ❤️❤️ ♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå