MR SPEED Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): ❤️❤️ Tatt det abonnementet på ice jeg viste deg ???? @Maskinfører 2
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Delvis @Gouldfan sløset nå med pengene nå tilbud noe Å noe er bedre på meny da JAer dyrt der da👎👎 SUSHI ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😍😍😍👍👍👍😁😁😁 Endret 14 timer siden av MR SPEED 3
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Delvis @Gouldfan sløset nå med pengene nå tilbud noe Å noe er bedre på meny da JAer dyrt der da👎👎 SUSHI ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😍😍😍👍👍👍😁😁😁 Jeg spiser nå middag annen hver dag pga den hersens dyre matprisen. 😱 Kveldsmat spiser jeg hver dag da. 😏😏 1
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Delvis @Gouldfan sløset nå med pengene nå tilbud noe Å noe er bedre på meny da JAer dyrt der da👎👎 SUSHI ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😍😍😍👍👍👍😁😁😁 Ja er dyrt på Meny ❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Tatt det abonnementet på ice jeg viste deg ???? @Maskinfører Nei skal vurdere det 😀 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (8 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Delvis @Gouldfan sløset nå med pengene nå tilbud noe Å noe er bedre på meny da JAer dyrt der da👎👎 SUSHI ❤️❤️❤️🥰🥰🥰😍😍😍👍👍👍😁😁😁 😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (18 minutter siden): Jeg spiser nå middag annen hver dag pga den hersens dyre matprisen. 😱 Kveldsmat spiser jeg hver dag da. 😏😏 Vi synes også at det er dyrt å handle på butikken nå. 1
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ Fin og god fredag ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gouldfan skrev (1 time siden): Harrytur? Yes 😝😜😛 1
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Gouldfan skrev (1 time siden): God Freddag♥️ Litt mye feil fra meg da…. sorry tomsete svar…. meny har sjelden sushi å sushi bowl ser ofte det står UTSOLGT der… så nå de hadde suhi da la jeg inn en bestilling fort som fy … blir fort utsolgt sushi da…er en av mine favoritter da tilbud på goderi av slag 12.kr da å nøtter for helga da 😁 Endret 8 timer siden av MR SPEED 1
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Nei skal vurdere det 😀 Nei ikke vurdere kjøpe bedre etter du har brukt 60 gigabyte se under kan du se den linken under her ????? https://www.windowscentral.com/gaming/xbox/i-tried-windows-11s-new-handheld-gaming-mode-on-the-xbox-ally-will-this-save-gaming-on-windows-handhelds 2
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nei ikke vurdere kjøpe bedre etter du har brukt 60 gigabyte se under kan du se den linken under her ????? https://www.windowscentral.com/gaming/xbox/i-tried-windows-11s-new-handheld-gaming-mode-on-the-xbox-ally-will-this-save-gaming-on-windows-handhelds Tenkte jeg skulle bestille Ice maxi i kveld 😀 ja skal sjekke 😀 2
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tenkte jeg skulle bestille Ice maxi i kveld 😀 ja skal sjekke 😀 👍👍👍👍👍👍 https://itavisen.no/2025/08/22/xbox-my-apps-xbox-pc-app-insider-windows-11/ 2
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden MR SPEED skrev (22 minutter siden): 👍👍👍👍👍👍 https://itavisen.no/2025/08/22/xbox-my-apps-xbox-pc-app-insider-windows-11/ Ja 👍👍👍👍👍👍😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Gouldfan skrev (2 timer siden): God Freddag♥️ Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god fredag ❤️❤️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Yes 😝😜😛 MR SPEED skrev (1 time siden): Litt mye feil fra meg da…. sorry tomsete svar…. meny har sjelden sushi å sushi bowl ser ofte det står UTSOLGT der… så nå de hadde suhi da la jeg inn en bestilling fort som fy … blir fort utsolgt sushi da…er en av mine favoritter da tilbud på goderi av slag 12.kr da å nøtter for helga da 😁 Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god fredagskveld.♥️♥️ Fin og god fredagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (7 minutter siden): Fin og god fredagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå