MR SPEED Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai @Maskinfører hvor er du vi savner deg her vennen se her du Xbox 1 1
Ryuuou Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Greide å bestille mcdonalds fra fodoora som ikke var kalt. Folk blir værsjuke på kjøkkenet noen ganger 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai MR SPEED skrev (1 time siden): @Maskinfører hvor er du vi savner deg her vennen se her du Xbox Vi savner også @Maskinfører🥰🥰 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Ryuuou skrev (1 time siden): Greide å bestille mcdonalds fra fodoora som ikke var kalt. Folk blir værsjuke på kjøkkenet noen ganger MR SPEED skrev (1 time siden): @Maskinfører hvor er du vi savner deg her vennen se her du Xbox Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1
SVK2 Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai 1 hour ago, MR SPEED said: @Maskinfører hvor er du vi savner deg her vennen Jeg svaner @Maskinfører jeg også. 1 hour ago, Ryuuou said: Greide å bestille mcdonalds fra fodoora som ikke var kalt. Folk blir værsjuke på kjøkkenet noen ganger Håper det smakte. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai SVK2 skrev (13 minutter siden): Jeg svaner @Maskinfører jeg også. Håper det smakte. Vi ønsker deg også en fin og god onsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai MR SPEED skrev (18 minutter siden): Sitter i resident evil 4 VR Vi liker å høre at du koser deg.👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai MR SPEED skrev (8 minutter siden): Pyton 😢😢😢 Vi er helt enige.
MR SPEED Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai (endret) @Ryuuou det vr head settet her topp ikke så dyr som andre er batteri drift løsning er rett innafor døren Meta quest 3 Tilbud på data kabel kan ladde Meta Quest 3 mens du spiller 😊 Endret 21. mai av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Ryuuou det vr head settet her topp ikke så dyr som andre er batteri drift løsning er rett innafor døren Meta quest 3 Tilbud på data kabel kan ladde Meta Quest 3 mens du spiller 😊 👨🦰👩🦰👍👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai MR SPEED skrev (30 minutter siden): @Ryuuou så nå det er brukt 👨🦰👩🦰👍👍
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai SVK2 skrev (6 timer siden): Jeg svaner @Maskinfører jeg også. Håper det smakte. Jeg er ikke så aktiv for tiden 🤗❤️ 1 1
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Legen presser meg til å ha hjemmesykepleie noe jeg ikke er interresert i det hele tatt og klokken 12:00 idag så kommer politiet og slår opp døra ☹️ hvilken tvangsgrunnlag har dem ? Jeg ønsker ingenting med Tønsberg Kommune ettersom de var forferdelige mot meg som barn dette har jeg også sagt til legen ? Jeg er jo ikke umyndiggjort ? 2 1
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Vi savner også @Maskinfører🥰🥰 Hei nettet mitt er så tregt pga jeg ikke har mere mobildata ☹️ brukte opp hele kvota på sykehuset ☹️🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai SVK2 skrev (På 19.5.2025 den 9.54): Ser @Maskinfører ikke har postet noe siden fredag. Håper det betyr at du har hatt en fin helg og ikke at du har blitt syk igjen. ❤️ Tregt nett pga brukt opp kvota på abonnementet men får mere den 1 Juni ❤️🤗 1
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Sviskepott skrev (På 19.5.2025 den 10.33): Kanskje han har styrtet ut og har kjøpt seg rulleski, på full fart uti trafikken? Ikke mer mobildata ☹️ 1
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Skrevet 22. mai Skulle aldri gått til legen meg høyt blodtrykk nå blir jeg ikke kvitt de jævlene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå