Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Denne her synes jeg er priceless da 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Tror jeg må på butikken idag, og kjøpe meg flere bananer 🍌🍌🍌🍌🍌🍌. Det er en av mine favoritt frukter... Har man med seg en banan uansett hvor man går, så er man aldri i beit ihvertfall 😂🏆. Viktig med næringsvett 😂🏆 https://www.frukt.no/ravarer/frukt/banan/ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april (endret) @Maskinfører noterer til Tirsdag 16 April 2024 Kl 06:00 måtte skrape is av frontruta til Sølvreven 🤪 Endret 16. april av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (35 minutter siden): Ja her var det mye morsomt 😂😂😂😂 Tusen takk @Maskinfører🏆🏆🏆🏆 Ja morsomt det 😂😂😂😂😂🤪🤪 Bare koselig @Oxalidaceaee 🏅🏅🏅 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene skal litt forskjellige ting i dag. Men vi dukker opp her en gang i ettermiddag.♥️♥️ Bare koselig dere skal det ja men snakkes i ettermiddag da ❤️❤️🤪🤪 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (29 minutter siden): Tror jeg må på butikken idag, og kjøpe meg flere bananer 🍌🍌🍌🍌🍌🍌. Det er en av mine favoritt frukter... Har man med seg en banan uansett hvor man går, så er man aldri i beit ihvertfall 😂🏆. Viktig med næringsvett 😂🏆 https://www.frukt.no/ravarer/frukt/banan/ Bananer er alltid godt 🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌 Banankake et favorittkaken min🍌🍌🍌🍌🍌 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Entern skrev (25 minutter siden): Bananer er alltid godt 🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌🍌 Banankake et favorittkaken min🍌🍌🍌🍌🍌 Det har jeg faktisk laget, og den synes jeg selv ble kjempe god 😋😋😋 https://www.melk.no/Oppskrifter/Kaker/Formkaker/Banankake Bananer må være den mest anvendelige frukten jeg vet om 😉😂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (19 minutter siden): Det har jeg faktisk laget, og den synes jeg selv ble kjempe god 😋😋😋 https://www.melk.no/Oppskrifter/Kaker/Formkaker/Banankake Bananer må være den mest anvendelige frukten jeg vet om 😉😂 Takk for oppskrift 🍌💛 Er så glad i bananer 🍌💛 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Entern skrev (2 minutter siden): Takk for oppskrift 🍌💛 Er så glad i bananer 🍌💛 Bare hyggelig 😀. Godt å høre 🥳🥳🥳. Hittil har jeg lagd dette med bananer Banan med sjokoladesaus Banan med smelta sjokolade i Smoothie Fritert banan med vaniljeis og honning Banansplitt Banan i fruktsalat Havrelapper med banan Banan grøt Så har jeg selvfølgelig spist masse banan naturell, eller hola ut rundstykker som jeg putta bananen inni. Så ja banan har jeg nesten alltid med meg 🏆 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Sorry jeg måtte bare 🫣🫣🫣🫣 Dette er jo meg det vettu 😂😂😂😂🏆🏆🏆🏆 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Nå var kartverket snart vært oppe i en time så har de ikke klart og svare på min E-post 😡😡😡😡😡 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nå var kartverket snart vært oppe i en time så har de ikke klart og svare på min E-post 😡😡😡😡😡 Ring dem davel 👌 Det hadde jeg gjort lett som en plett 😂🏆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Ring dem davel 👌 Det hadde jeg gjort lett som en plett 😂🏆 Nei jeg skal ha alt skriftlig 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Riktig god morgen alle her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei jeg skal ha alt skriftlig 😀 Ok. Mente bare å ringe for å minne dem på siden dem er så trege 😂🏆. Det er lov 🏆. Jeg glemmer ikke når eldste min ønsket og gå på kvs Bygland internatskole. Ho skrev sitt eget motivasjonsbrev og troppa opp på døra te barnevernet med det selv 🏆. Da var ho 16 år gammel 🏆🏆🏆. Gjett hvem som fikk gå på den skolen ho ønsket? Jo det var ho 👏👏👏. Er slik jeg har fått til det meste av det jeg har gjort også. Jeg har ikke tatt nei for et nei 😂😂😂👏👏👏🏆🏆🏆. Kjenner du deg igjen? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Riktig god morgen alle her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ God morgen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 16. april Rapporter Del Skrevet 16. april Denne er så sinnsykt god 😋😋😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå