Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april N-4K0 skrev (4 minutter siden): Digger den raringen der Liker den ikke i mørket da 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Koselig med en liten kveldstur ❤️ Ja 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (34 minutter siden): Meg jo Ja det kan minne litt om deg dette her 😂 Jeg ser likheten 😂🏆 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Liker den ikke i mørket da 😂😂😂😂 Ser den skummel ut da, eller er den bare fort gjort å snuble i? 🤔 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (17 minutter siden): Minsten selv ser Myk å myk da fru blom Ja både hesten å treet Meg å meg hææææ nå er jeg hæææææ Gjør ikke noe om du er HÆ, bare du ikke er BÆ 😂😂😂😂. Å e tror du e så mjuk og god atte 😂🏆. Myk som smør 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Ser den skummel ut da, eller er den bare fort gjort å snuble i? 🤔 Hvis jeg klarer å snuble i den ja da er jeg god da... Fantasien min løper løpsk i mørket, og spesielt i skogen så da er alt skummelt.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (8 minutter siden): Nå blir @MR SPEED sur på meg, fordi han tror jeg mener bandet T-Rex 😂😂😂 (bandet T-Rex så også ut som digre kyllinger som hoppet rundt og lagde fuglelyder 😝😝😝😝😝😜) Driter i det 👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (40 minutter siden): Se på denne raringen her 😂😂😂😂 Det er Kurten storebror til Knerten 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Driter i det 👍 Det er bra 👏👏👏🏆🏆🏆 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (10 minutter siden): Nå blir @MR SPEED sur på meg, fordi han tror jeg mener bandet T-Rex 😂😂😂 (bandet T-Rex så også ut som digre kyllinger som hoppet rundt og lagde fuglelyder 😝😝😝😝😝😜) Har ikke hørt om det bandet tenker t-rex får meg til tenke på Tyrannosaurus rex 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (44 minutter siden): Se på denne raringen her 😂😂😂😂 Det må være en incel dette her siden det har grodd så mye mose på den 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Fantasien min løper løpsk i mørket, og spesielt i skogen så da er alt skummelt.... Jeg er dessverre sånn og, blir ikke skremt, men har en livlig fantasi som finner på ting 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Har ikke hørt om det bandet tenker t-rex får meg til tenke på Tyrannosaurus rex 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg er dessverre sånn og, blir ikke skremt, men har en livlig fantasi som finner på ting Det er jo bra det da 🏆👏 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Hvis jeg klarer å snuble i den ja da er jeg god da... Fantasien min løper løpsk i mørket, og spesielt i skogen så da er alt skummelt.... Jeg vet hva du mener, var litt mørkredd som barn. Likte ikke å være alene i skogen om kvelden 😰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (9 minutter siden): Ser den skummel ut da, eller er den bare fort gjort å snuble i? 🤔 N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg er dessverre sånn og, blir ikke skremt, men har en livlig fantasi som finner på ting Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Det er bra 👏👏👏🏆🏆🏆 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Har ikke hørt om det bandet tenker t-rex får meg til tenke på Tyrannosaurus rex Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg vet hva du mener, var litt mørkredd som barn. Likte ikke å være alene i skogen om kvelden 😰 Ja da vet du litt hvordan det er 👏🏆 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april MR SPEED skrev (7 minutter siden): Driter i det 👍 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Har ikke hørt om det bandet tenker t-rex får meg til tenke på Tyrannosaurus rex T-Rex var et 70-talls glam rock band, så for meg at kanskje du likte dem Tyrannosaurus Rex hadde fjær eller i hvert fall masse dun) og det virker som han hoppet istedenfor å løpe, og dinosaurer kunne ikke brøle bare skrike fordi de hadde samme slags hals som fugler (fugler er jo dinoer) 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja da vet du litt hvordan det er 👏🏆 Jepp. Vokste opp på sted med mye skog. 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Cassidy tvillingene var også mørkredde da vi var barn, men vi har heldigvis komt over det nå.😊😊 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå