TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli (endret) Til dere andre som ikke vet, det der er en kun internt spøk mellom meg og @MR SPEED. Vi er egentlig ikke hjærester i virkeligheten. Jeg og han tuller med det av og til. 😏☺️ Hvis dere ser meg eller han sier det, er det kun et spøk. Edit: Nemmen hei kjære. 🤪😘🥰😍😜 Tilbake til leken: jjkoggan her. 🙃🙂 Endret 18. juli av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Vår gode forumkompis TheDarkSycamore-SCM her hos oss 1
Maskinfører Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli MR SPEED skrev (5 minutter siden): @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Skrevet 30. august Maskinfører her hos oss
Sviskepott Skrevet 2. september Skrevet 2. september ReaveЯ Vet ikke hvem det er jeg, men hei og velkommen skal du være innom profilen min. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Skrevet 2. september Gouldfan her hos oss
Maskinfører Skrevet torsdag kl 06:30 Skrevet torsdag kl 06:30 MR SPEED skrev (9 timer siden): @Maskinfører her hos meg 👍👍😊😊 Ja 👍👍😀 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 10:43 Forfatter Skrevet torsdag kl 10:43 Maskinfører har snekket seg inn på profilen min nå, ser jeg. ☺️☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:37 Skrevet lørdag kl 23:37 Bigzz her hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå