Per_le Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Flashe radeon 9700 pro 128mb?? skjermkortet har fått sånn Artifacts .. trenger hjelp med å flashe skjermkortet mitt.. radeon ati 9700pro 128mb ddr har vannkjøling...har ikke klokka den en gang... har pci skjermkort hvis jeg skulle gjøre no feil når jeg setter den på 16bit får jeg sånn prikker på skjermen...men 32 bit får jeg ikke det..rart...på spill på 32 bit får jeg også det.. takker for svar Endret 15. januar 2004 av Per_le
Bramnar Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Har du sjekket om blokka på gpu sitter skikkelig på?? Visst ikke så blir den så klart varm og artifacts kommer fallende inn
Simen1 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Det der er en typisk GPU-feil. En av pipelinene har fått seg en skade. Er du sikker på at den ikke har vært overklokket litt i meste laget? eller har vært for varm (=dårlig kontakt med kjøleblokk) eller fått for høy spenning? (voltmodd)
alex100 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hvorfor i all verden skal du flashe biosen på kortet?
Per_le Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Hvorfor i all verden skal du flashe biosen på kortet? Det var en som har sakt at jeg skulle flashe den...det hjalp noen dager...
Per_le Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Det der er en typisk GPU-feil. En av pipelinene har fått seg en skade. Er du sikker på at den ikke har vært overklokket litt i meste laget? eller har vært for varm (=dårlig kontakt med kjøleblokk) eller fått for høy spenning? (voltmodd) vet ikke om den har blitt klokket..ikke på windows ihvertfall...!! kanksje gpu blokken tror jeg...skal teste...har klokket cpu'en og satt den på 11*200...
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Hvorfor i all verden skal du flashe biosen på kortet? Det var en som har sakt at jeg skulle flashe den...det hjalp noen dager... Tull prat. Er ingen vits i det hele tatt å flashe biosen hvis du har fått en skade på kortet eller ikke har god nok kjøling.
Simen1 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 klokket på "windows" eller på "gpu blokken" ??? Det er ikke lett å skjønne hva du mener her... Hør på alex100 du. Det er lite vits i å flashe biosen/firmwaren når det er en hardware-feil. (Bil-analogi: Like lite vits som å skifte sjofør på bilen om du har punktert.)
Jesperkatt Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Driver og bygger om litt igjen og fant ut at min bios trenger å flashes. Har lastet ned de to bios filene, ligger på diskett. Men hva gjør jeg nå?? Hvordan skal jeg få biosen til å komme opp i A og hente det den trenger, eller hvordan skal jeg få levert det?? Er blitt fortalt at jeg skal boote fra en win98 diskett? MEn jeg har Xp og NTFS. Vet at det ikke har noe med bios å gjøre, men jeg får jo ikke annet enn feilmelding når jeg booter fra 98 disk?
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Driver og bygger om litt igjen og fant ut at min bios trenger å flashes. Har lastet ned de to bios filene, ligger på diskett.Men hva gjør jeg nå?? Hvordan skal jeg få biosen til å komme opp i A og hente det den trenger, eller hvordan skal jeg få levert det?? Er blitt fortalt at jeg skal boote fra en win98 diskett? MEn jeg har Xp og NTFS. Vet at det ikke har noe med bios å gjøre, men jeg får jo ikke annet enn feilmelding når jeg booter fra 98 disk? Snakker du flashing av skjermkort bios nå, eller chipset bios?
Jesperkatt Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 eeehh ? ? den ene filen heter awdflash823.exe og den andre heter nf7d22.exe Er det en til hver??
Falconer Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 eeehh ? ? den ene filen heter awdflash823.exe og den andre heter nf7d22.exe Er det en til hver?? Hvorfor i huleste starter du en ny tråd i en annen sitt innlegg?
Jesperkatt Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Beklager så mye. Gikk ut fra at i denne linken fant jeg ut hvordan, og da jeg kom nederst uten å finne ut det, skrev jeg et spørsmål. Det var ikke meningen å fornærme noen.
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Jesperkatt: Helt greit det. Er ikke så utrolig viktig. Bare lag en ny post og gi meg linken til den. Forklar gjerne da litt mer hva du vil og sånn. Skjønte ikke helt hva du ville..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå