Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk 😃 vi ønsker dere og alle andre som leser i tråden en god søndag, og håper alle har det bra og får en fin siste dag av helgen og uka 🍀☘️🐶🥰

Nå er jeg ganske edru og har gått tur med valpen, så nå skal jeg sove litt 🙃

Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godsøndag og en Godlur vår gode venn @Trippelure♥️♥️🥰🥰

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

 

Trippelure skrev (2 timer siden):

Tusen❤️takk 😃 vi ønsker dere og alle andre som leser i tråden en god søndag, og håper alle har det bra og får en fin siste dag av helgen og uka 🍀☘️🐶🥰

Nå er jeg ganske edru og har gått tur med valpen, så nå skal jeg sove litt 🙃

God søndag alle sammen 😊😊😊🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Ja, det er litt sånn huffda. Husker min tenåringstid som en lang trang til å sove...sove...sove...og hvis ingen våknet meg så sov jeg dypt og godt. Sånn er det ikke nå...jeg sover like under overflata og finner ikke den dype gode søvnen. Tankene svirrer og jobber overtid ofte. Hadde gjort seg med en kontrollert sovepille, men slikt har jeg ikke...så da blir det den søvnen det blir. 🤨

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (28 minutter siden):

Ja, det er litt sånn huffda. Husker min tenåringstid som en lang trang til å sove...sove...sove...og hvis ingen våknet meg så sov jeg dypt og godt. Sånn er det ikke nå...jeg sover like under overflata og finner ikke den dype gode søvnen. Tankene svirrer og jobber overtid ofte. Hadde gjort seg med en kontrollert sovepille, men slikt har jeg ikke...så da blir det den søvnen det blir. 🤨

Nå får jeg nesten dårlig samvittighet for jeg har vært på besøk hos fattern denne helga og da sover jeg så godt 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

God dag til deg og din lille. :D  Har dere vært på tissetur ennå? 

Tusen❤️takk 😃 Ja, vi har vært ute en liten tur 🐶🥰 Nå skal jeg straks hoppe i dusjen når kaffen er drukket opp. Ble litt småfylla på meg i går, og da sover jeg alltid dårlig så er litt treg i dag... 😁 Ser at du også sliter med søvn, har gjort det selv i mange år. Så kommer tilbake til deg med noen søvntips om litt når det rennende vann har kviknet meg opp 😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (20 minutter siden):

Sov litt ekstra for meg neste gang. :D 

Det skal jeg :) 

Trippelure skrev (17 minutter siden):

God søndag alle sammen, håper alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰

God søndag til deg og Valpelure 😊🐶

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (16 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 Ja, vi har vært ute en liten tur 🐶🥰 Nå skal jeg straks hoppe i dusjen når kaffen er drukket opp. Ble litt småfylla på meg i går, og da sover jeg alltid dårlig så er litt treg i dag... 😁 Ser at du også sliter med søvn, har gjort det selv i mange år. Så kommer tilbake til deg med noen søvntips om litt når det rennende vann har kviknet meg opp 😅

Blir alltid litt småbekymret når folk dagen derpå skal insistere på å HOPPE i dusjen med glatt såpe på gulvet og all ting, men håper det går bra....snakkes plutselig. :D 

Endret av Sviskepott
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...