Trippelure Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi er glade for at dere er glade.♥️♥️ Helt enig 🥳 Det er hyggelig når alle er glade og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Trippelure skrev (14 minutter siden): Helt enig 🥳 Det er hyggelig når alle er glade og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Ja det er Cassidy Tvillingene 100% enige i.♥️♥️ 2
Trippelure Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det er Cassidy Tvillingene 100% enige i.♥️♥️ Enighetsgjengen 🤩🥰🥳
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): Enighetsgjengen 🤩🥰🥳 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ 1
Trippelure Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ Helt enig 🥳
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 🥳 ♥️♥️ 1
N-4K0 Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Trippelure skrev (1 time siden): Åååååååhhhh 😲 hva er det mine ører hører???! Blasfemi, blasfemi 😡😡😡😳😳😳😳🤪🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Entern skrev (1 time siden): 🤨😠😡🤬🤪😂 😔😥😭😭 2
N-4K0 Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Trippelure skrev (1 time siden): Like butter scraped over too much bread... Jeg hørte den linja under gjensynet med Fellowship 1
Trippelure Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg hørte den linja under gjensynet med Fellowship Yes, jeg tok den derfra 😉👍 har alltid syntes at det er veldig godt sagt og den linja festet seg fra første gang jeg leste den i boka. Veldig bra at den ble med i filmen også 😃🐶🥰🥳
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Cassidy Tvillingene digger den gode stemningen her i tråden også.♥️♥️ 1
Trippelure Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger den gode stemningen her i tråden også.♥️♥️ Helt enig 🥳
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 🥳 1
N-4K0 Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Det er dessverre ikke et av de sitatene som har festet seg i hukommelsen min. Jeg vil bare si at sir Christopher Lee hadde en av de beste, mest ikoniske stemmene i verden og var den beste (dog eneste) Saruman jeg har sett og Count Dooku i Star Wars for den del, ikonisk stemme. Jeg har en tendens til å digge stemmene til onde, mørke karakterer, i LotR digger jeg stemmen til Sauron og stemmen i Return of the King til the Witch-King of Angmar, Nazgûl-lederen. Og Nazgûlene er skikkelig bra laget i filmene, de ser så skumle ut selv om man stort sett bare ser føtter, hender iført stridshansker og det svarte, flagrende stoffet i kappene deres. De ser faktisk ganske like ut bildet jeg fikk i hodet av hvordan dementors i Harry Potter så ut før vi fikk se dem visuelt i filmene, jeg syns egentlig fantasibildet jeg fikk av dem var bedre visuelt, for i filmene ser kappene deres for flagrende og CGI-aktig ut. De som spiller Nazgûl har stort sett fysiske stoffkapper på seg, i hvertfall når de er til hest og det ser mye bedre ut i luften også, syns jeg. 2
Trippelure Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 N-4K0 skrev (3 minutter siden): Det er dessverre ikke et av de sitatene som har festet seg i hukommelsen min. Jeg vil bare si at sir Christopher Lee hadde en av de beste, mest ikoniske stemmene i verden og var den beste (dog eneste) Saruman jeg har sett og Count Dooku i Star Wars for den del, ikonisk stemme. Jeg har en tendens til å digge stemmene til onde, mørke karakterer, i LotR digger jeg stemmen til Sauron og stemmen i Return of the King til the Witch-King of Angmar, Nazgûl-lederen. Og Nazgûlene er skikkelig bra laget i filmene, de ser så skumle ut selv om man stort sett bare ser føtter, hender iført stridshansker og det svarte, flagrende stoffet i kappene deres. De ser faktisk ganske like ut bildet jeg fikk i hodet av hvordan dementors i Harry Potter så ut før vi fikk se dem visuelt i filmene, jeg syns egentlig fantasibildet jeg fikk av dem var bedre visuelt, for i filmene ser kappene deres for flagrende og CGI-aktig ut. De som spiller Nazgûl har stort sett fysiske stoffkapper på seg, i hvertfall når de er til hest og det ser mye bedre ut i luften også, syns jeg. Enig i mye her, og jeg digger også stemmen til Christopher Lee, han er dødstøff 🤩🐶🥰 Tror du ikke Rowling var inspirert av nazgûlene da hun skrev om dementors? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Cassidy Tvillingene synes at dere skriver mye interessant her i kveld.♥️♥️ 1
N-4K0 Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Trippelure skrev (27 minutter siden): Enig i mye her, og jeg digger også stemmen til Christopher Lee, han er dødstøff 🤩🐶🥰 Tror du ikke Rowling var inspirert av nazgûlene da hun skrev om dementors? Det er absolutt mulig, hvem ville ikke tatt inspirasjon fra sånne mørke skapninger til sitt eget fantasyunivers? 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Cassidy Tvillingene håper at @Sviskepott snart besøker oss her igjen.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 14. april 2024 Skrevet 14. april 2024 Ser de savner deg @Sviskepott jeg å tror ho er syk kan ta feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå