Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg skulle gjerne vært i stand til å spise litt sterkere saker, men akk. Cassidy Tvillingene har trent opp ganene våre til å tåle stek mat.🌶️🌶️🧄🧄
MR SPEED Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 N-4K0 skrev (37 minutter siden): Jeg skulle gjerne vært i stand til å spise litt sterkere saker, men akk. Sorry @N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar 2024 Skrevet 7. februar 2024 Cassidy Tvillingene er Chilispisegutten og Chilispisejenten.🌶️🌶️👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1
Entern Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Entern skrev (2 timer siden): God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.🥰🥰
Trippelure Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen❤️takk og det samme til dere og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 1
N-4K0 Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 God morg ettermiddag folks, ha en fin kveld Her har det snødd i bøtter og flere bøtter.
MR SPEED Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Det skal komme kulde grader ned til minus 30 🥲🥲🥲🥲
N-4K0 Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Brrr, jeg tror ikke vi har hatt det så kaldt her noen gang i nyere tid.
MR SPEED Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 @N-4K0 Den hutrende vinterkulda gjør comeback: – Kan bli minus 30 (msn.com) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Trippelure skrev (9 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin torsdagskveld.🥰🥰
Trippelure Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 N-4K0 skrev (4 timer siden): God morg ettermiddag folks, ha en fin kveld Her har det snødd i bøtter og flere bøtter. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin torsdagskveld.🥰🥰 Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg har en fin kveld! Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg har en fin kveld! Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi har en fin torsdagskveld begge to.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar 2024 Skrevet 8. februar 2024 N-4K0 skrev (1 minutt siden): God kveld og natt til dere alle Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @N-4K0😴😴💤💤🥱🥱 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar 2024 Skrevet 9. februar 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2
Trippelure Skrevet 9. februar 2024 Skrevet 9. februar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen❤️takk😊 Håper dere og alle som leser får en fin fredag og god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 1
MR SPEED Skrevet 9. februar 2024 Skrevet 9. februar 2024 Hadde en spøk på lur men jeg setter ikke den på trykk er for stygg da sorry dessverre da 🥲
Sviskepott Skrevet 9. februar 2024 Forfatter Skrevet 9. februar 2024 Var det kanskje noe med "å vente til frædda`n"? 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå