Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:05 Skrevet onsdag kl 02:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet onsdag kl 08:10 Skrevet onsdag kl 08:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): 🥰🥰 😍😍😍😍 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 09:18 Forfatter Skrevet onsdag kl 09:18 Du verden så fort denne høsten kommer. Det er fint! 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 10:22 Skrevet onsdag kl 10:22 Sviskepott skrev (58 minutter siden): Du verden så fort denne høsten kommer. Det er fint! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:53 Skrevet onsdag kl 11:53 MR SPEED skrev (3 timer siden): 😍😍😍😍 Sviskepott skrev (2 timer siden): Du verden så fort denne høsten kommer. Det er fint! Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:53 Skrevet onsdag kl 11:53 MR SPEED skrev (1 time siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 16:32 Skrevet onsdag kl 16:32 Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:07 Skrevet torsdag kl 02:07 MR SPEED skrev (1 time siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:07 Skrevet torsdag kl 02:07 Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet torsdag kl 09:58 Forfatter Skrevet torsdag kl 09:58 Det er så stille her inne nå, så jeg tror at "noen" sover sin søte søvn. 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 11:35 Skrevet torsdag kl 11:35 Sviskepott skrev (1 time siden): Det er så stille her inne nå, så jeg tror at "noen" sover sin søte søvn. Her du 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:09 Skrevet torsdag kl 12:09 MR SPEED skrev (33 minutter siden): Her du Sviskepott skrev (2 timer siden): Det er så stille her inne nå, så jeg tror at "noen" sover sin søte søvn. Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet torsdag kl 13:50 Skrevet torsdag kl 13:50 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ 2
Sviskepott Skrevet torsdag kl 14:38 Forfatter Skrevet torsdag kl 14:38 Tusen takk. Fineste hjertet jeg har fått i hele dag! ❤️❤️ 😍 ❤️ ❤️ 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 15:12 Skrevet torsdag kl 15:12 Venter en pakke på døra mi 1 er kondomer 2 er det ladde batterier 3 er nye mobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:41 Skrevet torsdag kl 16:41 MR SPEED skrev (1 time siden): Venter en pakke på døra mi 1 er kondomer 2 er det ladde batterier 3 er nye mobil Sviskepott skrev (2 timer siden): Tusen takk. Fineste hjertet jeg har fått i hele dag! ❤️❤️ 😍 ❤️ ❤️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en god og fin torsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:43 Skrevet torsdag kl 16:43 Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet torsdag kl 20:29 Forfatter Skrevet torsdag kl 20:29 Jeg har sett fisk og chips fra skotlandtraktene og der har de skikkelig stort stykke med fisk og ikke sånn pinglefisk som på restaurant i norge. Skikkelige chips også. ❤️ Natta. 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 20:52 Skrevet torsdag kl 20:52 https://www.tv2.no/video/underholdning/se-de-forste-bildene-fra-ny-flaklypa-film/RnCocg7mlx-20304997?abgroup=neste1b ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå