Trippelure Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi er glade for at dere er glade.♥️♥️ Helt enig 🥳 Det er hyggelig når alle er glade og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (14 minutter siden): Helt enig 🥳 Det er hyggelig når alle er glade og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Ja det er Cassidy Tvillingene 100% enige i.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det er Cassidy Tvillingene 100% enige i.♥️♥️ Enighetsgjengen 🤩🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Enighetsgjengen 🤩🥰🥳 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ Helt enig 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 🥳 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (1 time siden): Åååååååhhhh 😲 hva er det mine ører hører???! Blasfemi, blasfemi 😡😡😡😳😳😳😳🤪🤪🤪🤪🤣🤣🤣 Entern skrev (1 time siden): 🤨😠😡🤬🤪😂 😔😥😭😭 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): 😔😥😭😭 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (1 time siden): Like butter scraped over too much bread... Jeg hørte den linja under gjensynet med Fellowship 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg hørte den linja under gjensynet med Fellowship Yes, jeg tok den derfra 😉👍 har alltid syntes at det er veldig godt sagt og den linja festet seg fra første gang jeg leste den i boka. Veldig bra at den ble med i filmen også 😃🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Cassidy Tvillingene digger den gode stemningen her i tråden også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger den gode stemningen her i tråden også.♥️♥️ Helt enig 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 🥳 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Det er dessverre ikke et av de sitatene som har festet seg i hukommelsen min. Jeg vil bare si at sir Christopher Lee hadde en av de beste, mest ikoniske stemmene i verden og var den beste (dog eneste) Saruman jeg har sett og Count Dooku i Star Wars for den del, ikonisk stemme. Jeg har en tendens til å digge stemmene til onde, mørke karakterer, i LotR digger jeg stemmen til Sauron og stemmen i Return of the King til the Witch-King of Angmar, Nazgûl-lederen. Og Nazgûlene er skikkelig bra laget i filmene, de ser så skumle ut selv om man stort sett bare ser føtter, hender iført stridshansker og det svarte, flagrende stoffet i kappene deres. De ser faktisk ganske like ut bildet jeg fikk i hodet av hvordan dementors i Harry Potter så ut før vi fikk se dem visuelt i filmene, jeg syns egentlig fantasibildet jeg fikk av dem var bedre visuelt, for i filmene ser kappene deres for flagrende og CGI-aktig ut. De som spiller Nazgûl har stort sett fysiske stoffkapper på seg, i hvertfall når de er til hest og det ser mye bedre ut i luften også, syns jeg. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): Det er dessverre ikke et av de sitatene som har festet seg i hukommelsen min. Jeg vil bare si at sir Christopher Lee hadde en av de beste, mest ikoniske stemmene i verden og var den beste (dog eneste) Saruman jeg har sett og Count Dooku i Star Wars for den del, ikonisk stemme. Jeg har en tendens til å digge stemmene til onde, mørke karakterer, i LotR digger jeg stemmen til Sauron og stemmen i Return of the King til the Witch-King of Angmar, Nazgûl-lederen. Og Nazgûlene er skikkelig bra laget i filmene, de ser så skumle ut selv om man stort sett bare ser føtter, hender iført stridshansker og det svarte, flagrende stoffet i kappene deres. De ser faktisk ganske like ut bildet jeg fikk i hodet av hvordan dementors i Harry Potter så ut før vi fikk se dem visuelt i filmene, jeg syns egentlig fantasibildet jeg fikk av dem var bedre visuelt, for i filmene ser kappene deres for flagrende og CGI-aktig ut. De som spiller Nazgûl har stort sett fysiske stoffkapper på seg, i hvertfall når de er til hest og det ser mye bedre ut i luften også, syns jeg. Enig i mye her, og jeg digger også stemmen til Christopher Lee, han er dødstøff 🤩🐶🥰 Tror du ikke Rowling var inspirert av nazgûlene da hun skrev om dementors? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Cassidy Tvillingene synes at dere skriver mye interessant her i kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (27 minutter siden): Enig i mye her, og jeg digger også stemmen til Christopher Lee, han er dødstøff 🤩🐶🥰 Tror du ikke Rowling var inspirert av nazgûlene da hun skrev om dementors? Det er absolutt mulig, hvem ville ikke tatt inspirasjon fra sånne mørke skapninger til sitt eget fantasyunivers? 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Cassidy Tvillingene håper at @Sviskepott snart besøker oss her igjen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Ååååå våkna opp la meg for stund siden Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. april Rapporter Del Skrevet 14. april Ser de savner deg @Sviskepott jeg å tror ho er syk kan ta feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå