Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overreagerer jeg?


Gjest ae062...8d3

Anbefalte innlegg

Gjest ae062...8d3

Litt over en måneds tid siden begynte jeg å snakke med ei dame jeg har egentlig kjent fra før av via felles bekjente i årevis. Vi fant tonen ganske fort og har vel chattet, snappet og snakket med hverandre hver dag veldig mye siden jeg først kontaktet henne, og den siste måneden har vi vel truffet hverandre 1-2 ganger i uken, hver uke. Det har ikke vært noe mer fysisk enn lange klemmer, da jeg ikke vil være så pushy mot henne siden jeg vet hun akkurat har kommet ut av et ganske så stygt samlivsbrudd og jeg vil ikke være han typen som utnytter noen i en sårbar situasjon så jeg har vel egentlig tenkt at vi kan ta det ganske rolig i starten.

Jeg ante fred og ingen fare og syntes det gikk veldig bra frem til i går kveld også slo det ned, hun hadde nevnt at hun skulle ut på byen "for noen greier" også begynte det å tikke inn noen snaps, da først av et barbord med to ølglass, jeg tenkte ikke noe mer over det. Jeg fikk vel tre-fire sånne snaps iløpet av kvelden, før jeg deretter fikk en snap av at hun er i en leilighet hjemme hos noen. Denne snappen fikk jeg på et tidspunkt der jeg vet siste toget fra byen hjem til henne hadde gått allerede, så hun må jo ha overnattet i den leiligheten. 

Overreagerer jeg da med å anta at dette er sterke hint fra hun om at jeg skal "back off" fordi hun treffer noen andre eller noe slikt? Jeg har jo heller ikke lyst til å konfrontere henne heller da jeg ikke vil fremstå som en skikkelig kontrollerende og sjalu type, for alt jeg vet var hun ute med ei venninne. 

I verste fall har jeg har vært såpass tilbakeholden at jeg har havnet såpass langt inne i friendzonen at hun syntes det er helt greit å snappe når hun er på tinderdates. 

Jeg har jo grublet mye på dette i natt og egentlig tenkt at jeg bare skal gi en liten timeout fra sosiale medier frem til mandag eller noe. Hører jeg ikke noe mer fra hun da så antar jeg at min hypotese om hintet var riktig, men hvis hun fremdeles sender snaps og prøver å chatte som vanlig så er jeg litt mer usikker på hvordan jeg skal respondere. Har egentlig tenkt at jeg kunne kanskje burde ta opp det med fredag og om hun prøvde å sende meg noen signaler.  

Anonymous poster hash: ae062...8d3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ae062...8d3
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Hva med å bare spørre ? Antagelser å mulige hint er ikke stort å jobbe utifra.

Ja det er vel egentlig det jeg lurer på da, det er innafor å spørre i en sånn situasjon? 

Anonymous poster hash: ae062...8d3

Lenke til kommentar
Gjest 7ba52...9db

Jeg tror hun gjør det for å få en reaksjon utav deg, ikke fordi hun nødvendigvis vil pushe deg unna. Mest sannsynlig var hun hos en venninne/kompis. Hvis hun nylig kom ut av et stygt samlivsbrudd er kanskje ikke selvtilliten på topp heller.

Hold hode kaldt så vil hun mest sannsynlig vise en mer sårbar side når gjør-deg-sjalu kortet ikke funker😊

Anonymous poster hash: 7ba52...9db

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at det er det hun mener. Det kan være snaps som hun har sendt til alle eller flere på vennelista si. Hun sender deg snaps mitt på natta, og vanligvis er det et godt tegn. 

Hvis hun hadde prøvd å få deg til å backe unna, ville hun kanskje heller sendt deg selfie av seg selv og en fyr. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest ae062...8d3
RRhoads skrev (13 minutter siden):

 

Hvis hun hadde prøvd å få deg til å backe unna, ville hun kanskje heller sendt deg selfie av seg selv og en fyr. 

 

Ja har jo opplevd nettopp akkurat det tidligere med noen andre, så er vel kanskje derfor jeg blir litt sånn ekstra varsom med akkurat det der, og overtenker litt. 

Anonymous poster hash: ae062...8d3

Lenke til kommentar
Gjest 4aa68...909

Spør henne på en date? 

Hvis du liker henne, så liker du henne.

Hvis du ikke liker henne, så liker du henne ikke.

Og dere kan begge gå videre :)

 

Null behov for å spille "spill" på følelser med mindre du er 15 år og ikke vet bedre.

Og om kvinnene du liker..Faktisk trenger og liker disse spillene.. Tja basert på det jeg ser her så er det da kanskje ikke damer du bør innlede forhold med.. Spør du meg personlig er alle slike kvinner ikke verdt tiden å innlede slike forhold med.. Men hadde alle hørt på meg hadde det vært jævlig mange single menn der ute også 😅

 

Anonymous poster hash: 4aa68...909

Lenke til kommentar
Gjest dfa33...e1e

Har opplevd noe lignende selv og bare innsett at dette er slik damer er. De kan tilbringe masse tid sammen med deg, men plutselig utbryte at de skal på date med en annen mann fordi de forstår ikke at ingen menn bare vil være venner. Med andre ord, begynne å se etter noen andre.

Anonymous poster hash: dfa33...e1e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...