Gå til innhold

Får man kjøpt steam gavekort i butikk?


snqmann95

Anbefalte innlegg

Fant ikke noe passende kategori, men emne sier det meste. Jeg mener å ha sett dette før i tiden? Eller har jeg forvekslet det med Netflix, Spotify og iTunes kort som selges på matbutikken.

Det er tiltenkt en julegave til en nevø. Jeg kan selvsagt DIY ett gavekort, men det er sikkert litt mer stas for en 11-12 åring og få ett «ekte fysisk steam gavekort» under julegrana :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Det du nok tenker på er Paysafecard. Det får man kjøpt på Narvesen iallefall. Man kjøper altså Paysafecard i butikken. Så sier man f. eks at man skal ha et Paysafecard på 250 kr. Så ordner vedkommende bak kassen det og du får en kvittering med en kode som du skal bruke på Steam. Jeg tror Paysafecardet varer i et år.

Jeg bruker og kjøpe det når jeg skal kjøpe ting på Steam.

Om det er gebyr på Paysafecard vet jeg ikke, men man betaler litt ekstra når man kjøper det. Jeg tror det var at hvis man skulle ha Paysafecard på 250 kr, så betalte man 255 kr.

Lenke til kommentar
wil skrev (14 timer siden):

Hei. Det du nok tenker på er Paysafecard. Det får man kjøpt på Narvesen iallefall. Man kjøper altså Paysafecard i butikken. Så sier man f. eks at man skal ha et Paysafecard på 250 kr. Så ordner vedkommende bak kassen det og du får en kvittering med en kode som du skal bruke på Steam. Jeg tror Paysafecardet varer i et år.

Jeg bruker og kjøpe det når jeg skal kjøpe ting på Steam.

Om det er gebyr på Paysafecard vet jeg ikke, men man betaler litt ekstra når man kjøper det. Jeg tror det var at hvis man skulle ha Paysafecard på 250 kr, så betalte man 255 kr.

Har selv benytter paysafecard i mine yngre dager. Født og oppvoks på bygda uten 7 eleven osv, så var alltid stas når vi skulle besøk familie i Oslo, ruslet alltid innom og kjøpte meg paysafecard. Nevøen vet nok ikke hva det er, men det er en nødløsning. Det er ikke helt krise uansett, men for han er det nok mer «stas» hvis han ser ett gavekort med steam logo på.

Det går stort sett i my summer car og diverse andre spill (ikke spør hvordan en 12 åring klarer førstnevnte, onkel (undertegnende) har blitt ringt flere ganger og måtte laste ned save file med bilen kjørbar😅)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...