Gå til innhold

Valve avslører Steam Deck OLED


Anbefalte innlegg

Emudeck er superbra. Han får en 50 lapp hver måned fra meg. Måtte det pga Early Access til Rog Ally. Har hatt noen problemer med Yuzu og Keys firmware filene. Har ikke holdt å ha de i bios/yuzu folder, måtte sette de inn i Yuzu mappene...

Fikk ikke startet opp Cemu. Må undersøke litt der. BotW er best på WiiU. Alle mine WiiU spill inkl. DLC og updates er gjort om til en fil. Mulig det er noe greier der.

Ble så fornøyd med Nobara at jeg startet å betale 15kr/mnd til å begynne med. Bruker KDE nå, prøver noe nytt. Har som regel holdt meg til Gnome. Eneste jeg ikke har fått til er å installere mods og shaders på Minecraft. Var litt anderledes. Bruker en annen launcher.

 

 

Er SD LCD verdt å kjøpe i dag? Du har hatt begge nå. Man får en brukt 512GB SD LCD til 5-6000kr. 

Jeg betalte 10.153kr inkl frakt og fiks ferdig for min 1TB Limited Edition.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kenhten skrev (8 timer siden):

Er SD LCD verdt å kjøpe i dag? Du har hatt begge nå. Man får en brukt 512GB SD LCD til 5-6000kr. 

Jeg betalte 10.153kr inkl frakt og fiks ferdig for min 1TB Limited Edition.

Jeg vil si 5-6 tusen er en okey pris for en brukt 512GB. LCD-versjonen kan jo gjøre akkurat det samme som OLED-en. Alle fordelene med det gode OS-et og hele pakka er jo lik i LCD-versjonen. Jeg endte selv opp med å betale 8000 for 1TB OLED og fikk solgt 64GB LCD (oppgradert til 512GB) til 5000. For min del var det definitivt verdt en oppgradering. Det er litt vanskelig å beskrive, men hele pakka er bra på begge utgavene, det er bare at OLED-utgaven er litt bedre på så og si alt. Du som har hatt ROG Ally skjønner hva jeg mener med at hele pakka med softwaren og community-et(EmuDeck, Decky +++) rundt SD er så bra. 5-6 tusen føles litt mye når ROG Ally kostet 7 tusen ny på Black Week, men selv på en SD LCD får man hele denne pakka som er det som gjør Steam Deck så bra. Man ser jo også veldig mange YouTubere heller drar frem SD foran Ally og andre konkurrenter på tross av at konkurrentene nå har kraftigere hardware.

Mitt ønske for 2024 er at Valve fokuserer på å lansere til flere land. 6490,- eller 6990,- for en ny SD OLED her til lands unner jeg flere nordmenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...