Gå til innhold

Den første store Diablo IV-utvidelsen heter Vessel of Hatred


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et år å vente blir veldig lenge. Season of Blood er ålreit, men det må skje mer med selve kjernen av spillet. Det er for kjedelig og repetetivt og sesonger er ikke nok for min del. Spilte til 60+ ved launch, 60+ i første sesongen, selv om Season of Blood er bedre og de har senket XP kravet med 40% så ble jeg bare lvl 35 og har mistet gløden igjen. 6 knapper/abilities blir bare for kjedelig. Spillet er for konsollifisert, loot systemet er slitsomt, og det nekter å utnytte den største fordelen det har, nemlig grafikkmotoren, som bare en ekstremt sjelden gang glimter til med kuttscener, og nesten aldri utenom kampanjen.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev:

Et år å vente blir veldig lenge. Season of Blood er ålreit, men det må skje mer med selve kjernen av spillet. Det er for kjedelig og repetetivt og sesonger er ikke nok for min del. Spilte til 60+ ved launch, 60+ i første sesongen, selv om Season of Blood er bedre og de har senket XP kravet med 40% så ble jeg bare lvl 35 og har mistet gløden igjen. 6 knapper/abilities blir bare for kjedelig. Spillet er for konsollifisert, loot systemet er slitsomt, og det nekter å utnytte den største fordelen det har, nemlig grafikkmotoren, som bare en ekstremt sjelden gang glimter til med kuttscener, og nesten aldri utenom kampanjen.

De er inne på noe med bossfarmingen her. Minner veldig om uber farm i diablo 2. De kan få til dette tror jeg. Bare hopp inn når det er bra tenker jeg..season of blood er kul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...