Stein_ Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Hjelp, dataen vil ikke på! Jeg skulle bare feste to nye kabinett-vifter, siden desse hadde 12volt ledninga festa jeg de bare på den eneste plassen de funka, etter brennaren. Men nå når jeg skruer på pc-en får jeg beskjeden "VGA failed, og skjermen vil ikke lyse noe som helst. Men systemet (windows norsk pro) fortsetter, men skjermen vil ikke på! Det lyser bare stand-by mode. Noen som har peiling på hva som er galt?! Håper på meget snarlig svar. (låner familie-pcen) På forhånd takk
Dr.Gonzo Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Kanskje ett dumt spørsmål, men har du prøvd å fjerne kabinettviftene igjen?
sveinsel Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Du må ha ødlagt skjermstøpselene. Se inni om der er bøygde pinner.
Stein_ Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 ja, det er det(!) en av pinnene inni den der ledningen er litt vrengt opp. Hva skal jeg gjøre nå?? Går det ann å ta i fra gamle kabinett?, viss ikke, kor mye koster det for nye? har q-tec 350 watts strømforsyning
Stig-Arne Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 visst det er kontaktene på skjermkbaelen du mener, så kan du ta en tang og bøye forsiktg tilbake, slik at de står noeun lunde lik de andre.
jevel Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 ja, det er det(!) en av pinnene inni den der ledningen er litt vrengt opp. Hva skal jeg gjøre nå??Går det ann å ta i fra gamle kabinett?, viss ikke, kor mye koster det for nye? har q-tec 350 watts strømforsyning Høres ikke helt ut som om han snakker om skjermkabelen her, gjør det vel? Det i seg selv at du har en Q-Tec strømforsyning kan kanskje være problemet. Har du prøvd å ta ut skjermkortet og sette dette godt på plass igjen? Kan ha kommet borti det og dyttet det litt ut? Skal ikke mye til. I tillegg kan du prøve å koble fra alt utenom skjermkortet. (Koble fra alle CD romer/brennere og Harddisker.) Hvis du da får liv i skjermen, så er det strømforsyninga di som ikke tålte viftene... -KJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå